Babyvilla - 24+1 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Giraffen

Så blev det tid til endnu et billede

Vægten kommer lidt i ryk men synes nu maven vokser alligevel  

Hun bimler og bamler derinde det er bare fantastisk, dog siger de jo at hendes døgnrytme allerede nu begynder at dannes så jeg synes måske hun sku genoverveje om aktivitetshøjdepunkterne skal være midnat og kl 3 om natten når jeg ska op og tisse

ellers bruger jeg tiden på at tisse hele tiden og skrive lidt bachelor opgave som jeg hellere må komme tilbage til 

dejlig dag til jer allesammen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

Så blev det tid til endnu et billede

Vægten kommer lidt i ryk men synes nu maven vokser alligevel  

Hun bimler og bamler derinde det er bare fantastisk, dog siger de jo at hendes døgnrytme allerede nu begynder at dannes så jeg synes måske hun sku genoverveje om aktivitetshøjdepunkterne skal være midnat og kl 3 om natten når jeg ska op og tisse

ellers bruger jeg tiden på at tisse hele tiden og skrive lidt bachelor opgave som jeg hellere må komme tilbage til 

dejlig dag til jer allesammen 

Lækker babyhule, det klær dig SÅ godt! 

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Meget smuk babyvila

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Lækker babyhule, det klær dig SÅ godt! 

Tak søde og sikke fantastisk Mike ser ud Er det skønt at være mor ?

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Meget smuk babyvila

tak for det hvor er du sød går graviditeten godt hos dig stadigvæk ?

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

tak for det hvor er du sød går graviditeten godt hos dig stadigvæk ?

Ja det går så godt. Har fået lidt ondt i bæknet men det går Han sparker meget derinde og har en tendens til at sparke op mod mine ribben hehe.. gør lidt av, men alligevel giver det smil på læberne

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Ja det går så godt. Har fået lidt ondt i bæknet men det går Han sparker meget derinde og har en tendens til at sparke op mod mine ribben hehe.. gør lidt av, men alligevel giver det smil på læberne

uuha av for den... jeg bliver stadig overrasket når jeg mærker hende over navlen har åbenbart kun vænnet mig til at der er liv i den nederste del af maven  

kan heller ikke bliver andet end i godt humør når hum rumsterer rundt derinde selvom jeg måske ikke synes hun behøver gøre det når jeg prøver på at falde i søvn

Anmeld

8. december 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

uuha av for den... jeg bliver stadig overrasket når jeg mærker hende over navlen har åbenbart kun vænnet mig til at der er liv i den nederste del af maven  

kan heller ikke bliver andet end i godt humør når hum rumsterer rundt derinde selvom jeg måske ikke synes hun behøver gøre det når jeg prøver på at falde i søvn

haha det gør han også. Hver gang det er sengetid så er der mavefest

Anmeld

8. december 2011

NNL

Ihh en lækker mave

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

NNL skriver:

Ihh en lækker mave

iiih tak for det og i lige måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.