julefrokost og nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

fru G

Hej med jer.. hvilke historier har i brugt for at forklare hvorfor i ikke drikker??? Eller hvad har i tænkt jer at gøre?

Jeg er typen der aldrig siger nej til rødvin, så jeg ....... skal så absolut skal finde på noget undskyldning... hmmm......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

WHT

Puha, jeg kender det alt for godt.

Jeg var til julefrokost med arbejdet i lørdags, jeg vidste det ville blive svært at komme udenom alkoholen uden at afsløre noget, medmindre jeg havde en god forklaring.
Så jeg spurgte lægen da jeg var hos hende i en anden anledning og der er næsten kun underlivs-betingede sygdomme hvor man ikke må drikke sammen med pencilinen.
Så jeg sagde at jeg havde noget betændelse, folk spurgte slet ikke så meget som jeg havde frygtet, men havde forberedt mig på det værste, for jeg drikker ellers altid, særligt når der er fri bar

Jeg klarede mig igennem, håber også du finder en god undskyldning

Anmeld

8. december 2011

babyone

jeg er mere til at sige sandheden, og at man ikke er langt henne, så derfor bedes det holdes tys tys endnu.

Anmeld

8. december 2011

babyone

jeg er mere til at sige sandheden, og at man ikke er langt henne, så derfor bedes det holdes tys tys endnu.

Anmeld

8. december 2011

sarahjylland

Da jeg holdt fødselsdag sagde jeg til folk at puha jeg havde lidt ondt i maven så jeg hold mig til sodavand... der blev ikke spurgt yderligere 

Anmeld

8. december 2011

Annana89

Jeg fortæller der som det er! Det er lettest sys jeg! HADER at lyve, os selvom det er en lille uskyldig løgn!

Men nu er jeg normalt heller ikke den vilde spruttrunte så folk vil egentlig heller ikke tænke at det er underligt hvis jeg bare siger: "jeg har valgt ikke at drikke idag!"

Anmeld

8. december 2011

fru G

sjovt vi er forskellige jeg tror det var et godt forslag om at spørge lægen om noget sygdom som forklædningsforklaring. det er mere mig.

det med at køre bil duer ikke i hvert fald for mig - bor i by og cykler

Anmeld

8. december 2011

Oenskebaby

Jeg siger bare at jeg har lidt problemer med maven og derfor holder mig til sodavand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.