opdatet på 3dage over tid og ingen mens. Se min test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Frk.S

Jeg synes bestemt den ser positiv ud. Svag, men dog positiv.

Når du skriver, at du havde din mens. 4 måneder ind i sidste graviditet, så kunne jeg da godt fristes til at tro, at det er det samme denne gang, og at du ER gravid.

Ellers er det nok en biokemisk - men håber på det første.

Glæder mig til en update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ok kommer du ikke med en update så... til dig

Jo selvfølgelig blodprøven får jeg nok først svaret på om nogle dage. 

Anmeld

8. december 2011

S.Maria

Synes jeg lige kan skimte en streg

Anmeld

8. december 2011

millesofie

Anonym skriver:

Så har jeg fået min mens. 6dage over tid men inden jeg opdagede det i morges så havde jeg taget en g test. Jeg har vedhæftet billeder og vil gerne høres jeres mening om testen ?

den ser positiv ud

men tag en til når din mens er ovre og så ta den derfra

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu snakket med lægen og blodprøven var negativ nu (som hun sagde) men de ville gerne have at jeg kom ned og får taget en blodprøve i næste uge. Jeg tog en test i morges og den ligner den i går. Sidst hvor min test var negativ og jeg fik lavet blodprøve skulle jeg ikke komme igen, så mon der er et lille håb? Mon mit hcg tal bare ikke er højt nok til at de kan sige den er positiv??  Øv hvor er det hårdt. Nogle som har prøvet dette?

Anmeld

9. december 2011

Muffinmus

Enten er du bare seriøst langsom til at danne HCG, det er enkelte jo. elelrs er det nok en bio og din mens dukker op om et par dage:-)

Anmeld

9. december 2011

Pia.

Jeg ser en positiv test - ikke så tydelig men positiv...

Et forsigtigt tillykke - krydser fingre for den er der...

God weekend ... Pia

Anmeld

9. december 2011

Diana...

Det ligner alle de mange teste jeg har taget på mine 2 børn de blev aldrig rigtig tydelige men jeg har nu 2 dejlige børn 

for den er der. 

Knus

Anmeld

26. december 2011

Muffinmor

Jeg sidder i samme situation som dig, med en negativ blodprøve og en (halvt positiv) g test, så hvordan gik det? 

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Roxi skriver:

Jeg sidder i samme situation som dig, med en negativ blodprøve og en (halvt positiv) g test, så hvordan gik det? 

Min læge mener jeg mistede det pga lungebetændelse og det medicin jeg fik for det ;-(

Men krydser for at det bare er fordi du ikke er så langt henne så de bare ikke kan måle noget endnu. Held og lykke med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.