Bambus infrarød slankedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.179 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Bambus infrarød slankedragt, Nu kan du se både smuk og slank ud, imens at du taber dig! Den nye og revolutionerende Bambus slankedragt giver dig en smuk og slank silhuet samtidigt med, at den forbrænder dine fedtdepoter og sætter gang i din krops stofskifte.

Designfunktioner: 1.    Løfter brystet, ”push-up” effekt 2.    Holder ryggen ret 3.    Giver flad mave og slank talje 4.    Løfter balder og slanker lår og hofter 5.    Praktisk åbning forneden, så dragten ikke skal helt af når man skal på toilettet. (På billedet har kvinden sorte trusser under dragten)

150 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Darling<3

Pernilleh skriver:

Bambus infrarød slankedragt, Nu kan du se både smuk og slank ud, imens at du taber dig! Den nye og revolutionerende Bambus slankedragt giver dig en smuk og slank silhuet samtidigt med, at den forbrænder dine fedtdepoter og sætter gang i din krops stofskifte.

Designfunktioner: 1.   Løfter brystet, ”push-up” effekt 2.   Holder ryggen ret 3.   Giver flad mave og slank talje 4.   Løfter balder og slanker lår og hofter 5.   Praktisk åbning forneden, så dragten ikke skal helt af når man skal på toilettet. (På billedet har kvinden sorte trusser under dragten)

150 kr.

Hvad har du givet for dragten?
Er den meget brugt?

Anmeld

8. december 2011

Pernilleh

Honey<3 skriver:

Hvad har du givet for dragten?
Er den meget brugt?

Jeg har aldrig brugt den,kun lige haft den ude og prøvet den,men de sendte desværre en forkert str.

Jeg kan desværre ikke huske helt nøjagtigt hvad jeg gav for den,det er et stykke tid siden

Anmeld

8. december 2011

Gokhanozen

Str??? 150 ink??

Anmeld

8. december 2011

Pernilleh

Liiillee smølf:) skriver:

Str??? 150 ink??

Det er en str. L-XL,men den er ikke frygtelig stor i det.

150 inkl. porto,det kan vi godt sige

Anmeld

8. december 2011

Gokhanozen

Pernilleh skriver:

Jeg har aldrig brugt den,kun lige haft den ude og prøvet den,men de sendte desværre en forkert str.

Jeg kan desværre ikke huske helt nøjagtigt hvad jeg gav for den,det er et stykke tid siden

Fra ny er der tilbud på den dragt nu til 200?? Hvis du ville sælge den billigere ku jeg godt være intresseret men selv må du lige skrive hva str den er og hjælper den virkelig med at se virkelig tyndere ud knuus

Anmeld

8. december 2011

Gokhanozen

Fra ny er der tilbud på den dragt nu til 200?? Hvis du ville sælge den billigere ku jeg godt være intresseret men selv må du lige skrive hva str den er og hjælper den virkelig med at se virkelig tyndere ud knuus

Ok tror det bliver for stort!! Øvv held og lykke med salget

Anmeld

8. december 2011

Pernilleh

150 kr. inkl. er vist også billigereJeg vil i hvert fald ikke gå længere ned lige nu,jeg har lige sat den til salg.

Ja,det gør den helt sikkert,den virkede bare ikke så godt på mig fordi den var for stor

Anmeld

8. december 2011

Gokhanozen

Pernilleh skriver:

150 kr. inkl. er vist også billigereJeg vil i hvert fald ikke gå længere ned lige nu,jeg har lige sat den til salg.

Ja,det gør den helt sikkert,den virkede bare ikke så godt på mig fordi den var for stor

Tro os den blir for stor til mig knuds

Anmeld

10. december 2011

Pernilleh

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.