Det var helt vildt ja! Men det smukkeste frieri ever? Nej det synes jeg bestemt ikke! Jeg synes at noget af intimiteten og nærheden går fløjten, når det bliver SÅ opkørt som her!
Og så er det jo uden tvivl et TVprogram som organiserer og betaler det.
Jeg har altid troet at et stort frieri var det der betød noget (ikke SÅ vildt), men da Rasmus friede til mig kl. 22 om aftenen på vors tiårsdag trods sygdom hos både ham, jeg og vores søn, og jeg lignede 'lort' med fedtet hår, no makeup og Thias' snot på mit tøj, var det bare så betydningsfuldt, fordi han følte så stærkt for at det skulle være på vores tiårsdag trods sygdom, og selvom jeg ikke så særligt godt ud!
Han elsker mig alligevel, og synes altid jeg er smuk. Jeg sagde selvfølgelig ja, og bagefter sad vi og græd mens vi snakkede om hvordan vi mødte hinanden, de ting vi har været igennem sammen og vores store store kærlighed til hinanden.
Umiddelbart efter var jeg lidt skuffet, selvom jeg også var glad. Men det fortog sig hurtigt, da det gik op for mig, at det ikkeer storheden det handler om, men de ægte følelser 
Men ja uden tvivl rørende, at hun bliver SÅ overrasket og glad!!
Anmeld