Det vildeste frieri og bryllup ever!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

4xGreve

Oh ny good hvor var det dog smuk, og så utroligt stort og modigt af ham...  Er helt solgt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Hasselnødden

Georgia skriver:

Det er vildt ja
Men lige lidt for overdrevet...

Bestemt overdrevet. Kan ikke lade være at tænke... american way? Set bort fra det, så sødt også. De passede umiddelbart godt sammen, kunne godt lide hendes respons til sidst. Yeah I totally knew - humor

Anmeld

7. december 2011

Kofoed.

Sætter det ikke standarterne lidt højt? Glæder mig til Peter skal overgå den

Anmeld

7. december 2011

Albert/Alberthe1

Så romantisk og blev vildt rørt, men lidt for stort til lille mig!!

Anmeld

7. december 2011

Ansemusen

Det var helt vildt ja! Men det smukkeste frieri ever? Nej det synes jeg bestemt ikke! Jeg synes at noget af intimiteten og nærheden går fløjten, når det bliver SÅ opkørt som her!
Og så er det jo uden tvivl et TVprogram som organiserer og betaler det.

Jeg har altid troet at et stort frieri var det der betød noget (ikke SÅ vildt), men da Rasmus friede til mig kl. 22 om aftenen på vors tiårsdag trods sygdom hos både ham, jeg og vores søn, og jeg lignede 'lort' med fedtet hår, no makeup og Thias' snot på mit tøj, var det bare så betydningsfuldt, fordi han følte så stærkt for at det skulle være på vores tiårsdag trods sygdom, og selvom jeg ikke så særligt godt ud!

Han elsker mig alligevel, og synes altid jeg er smuk. Jeg sagde selvfølgelig ja, og bagefter sad vi og græd mens vi snakkede om hvordan vi mødte hinanden, de ting vi har været igennem sammen og vores store store kærlighed til hinanden.

Umiddelbart efter var jeg lidt skuffet, selvom jeg også var glad. Men det fortog sig hurtigt, da det gik op for mig, at det ikkeer storheden det handler om, men de ægte følelser

Men ja uden tvivl rørende, at hun bliver SÅ overrasket og glad!!

Anmeld

8. december 2011

Steph_Laurits

Tuder også hvergang jeg ser den

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Benjamins'mor skriver:

Hvor vildt! Kunne ikke lade være med at smile under hele videoen, heldige hende!

Hihi, ja! Hvem der bare var så heldig Manden min siger, at skal det gøres, så skal det også gøres ordentligt!  Jamen det glæder jeg mig til min skat hehe

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Kageelsker skriver:

Det er da simpelthen for vildt! Puha, måtte da også lige knibe en tåre da han friede

....bare en liiiille tåre, ikk!? hihi.

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, og hun når jo nærmest hele følelsesregistreret igennem, og bliver så overvældet af det hele . Tror nu også jeg ville lure noget, hvis det var mig

Ja det tænkte jeg også. Hvordan kan man IKKE sige ja, når man starter med at tro han har været sammen med en eller anden lille dulle hehe.

Jeg tror også hun lurer den lidt undervejs

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Simon's moar <3 skriver:

Det jo for vildt !   
Årh begyndte self også at tude.. ! haha..  

Man kan jo ikke lade være hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.