Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Kløver

Åh nej åh nej, vi er afsluttet ved SP og skal derfor skrive journalen ud på sundhedsvejen inden den bliver slettet, men kommer kun blanke sider ud...

hvordan printer jeg den ud

hjælp piger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Kløver

ingen som kan hjælpe... undskyld men er lidt i panik, og er en smule desperat for hjælp

Anmeld

7. december 2011

missie20

Åh nej åh nej, vi er afsluttet ved SP og skal derfor skrive journalen ud på sundhedsvejen inden den bliver slettet, men kommer kun blanke sider ud...

hjælp piger....

Lyder virkelig underligt. Det er ikke fordi jeres printer mangler blæk?

Anmeld

7. december 2011

Kløver

missie20 skriver:

Lyder virkelig underligt. Det er ikke fordi jeres printer mangler blæk?

burde den ikke, men må hellere tjekke for en sikkerhedsskyld

Anmeld

7. december 2011

Rockertand

Maja84 skriver:

hjælp piger....

Hvor står det, at den bliver slettet? 

Lige umiddelbart er sundhedsplejersker/jordemødre og andet personale underlagt journalføringsloven, som dikterer arkivering i 10 år, dog med visse undtagelser i 5 år, de fleste gemmer dog oplysningerne betydeligt længere, idet oplysninger fra den tidlige barndom kan være nyttige senere i pt.s liv, f.eks. i forbindelse med diagnosticering af rygsygdomme.

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Rockertand skriver:

Hvor står det, at den bliver slettet? 

Lige umiddelbart er sundhedsplejersker/jordemødre og andet personale underlagt journalføringsloven, som dikterer arkivering i 10 år, dog med visse undtagelser i 5 år, de fleste gemmer dog oplysningerne betydeligt længere, idet oplysninger fra den tidlige barndom kan være nyttige senere i pt.s liv, f.eks. i forbindelse med diagnosticering af rygsygdomme.

Det har flere sagt, og flere har oplevet den når at blive slettet, og min SP sagde det da hun var her for sidste gang, i denne omgang, at den bliver slettet 14 dage efter man er afsluttet

Anmeld

7. december 2011

Kløver

for &/"#¤%¤%&¤#%&%¤&
nu printer den, men tager ikke hele siden med, mangler en del af teksten i hver side..... nu er gode råd dyre :-(

Anmeld

11. december 2011

Christina.78

Undskyld,

har jeg hørt fra andre af også, men vores ligger stadig derinde og vores datter bliver 3 til marts..

Vi har ikke fået noget at vide om sletning, hverken dengang eller nu og vi kan stadig printe vores ud..

I hvilken kommune er det?

Anmeld

11. december 2011

Clisolka

Maja84 skriver:

hjælp piger....

Har i mulighed for at kopiere det i stedet for at printe?

Vi har ikke adgang dertil, da vi ikke har fået det oplyst, så jeg ved ikke lige hvordan systemet funker 

Anmeld

11. december 2011

Kløver

Babymor2010 skriver:

MAMANjkakaniikk

Har i mulighed for at kopiere det i stedet for at printe?

Vi har ikke adgang dertil, da vi ikke har fået det oplyst, så jeg ved ikke lige hvordan systemet funker 

Jeg kan ikke kopiere, og den vil bare ikke printe. Min sundhedsplejerske har sagt det bliver slettet så tør ikke tage chancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.