Lektielæsning med små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.933 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Karina

Ak - vi skal aflevere en opgave på torsdag og jeg synes bare slet ikke jeg har tid til at sætte mig med den . I morgen har jeg læsefri fra arbejde, men pigerne skal prikkes kl 11,15 - men de kommer nu afsted med min mand kl 7, så jeg kan få lidt timer for mig selv. Jeg tager hatten af for dem der forstår at studere samtidigt med at de har små børn. Og hvorfor er det at selv vasketøjet er mere spændende end at læse lektier ??

Kan I alle have en god dag
Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Tullebobs

Hej Karina Jeg kender det kun alt for godt. Jeg er ved at skrive mit speciale lige nu, og det er godt nok svært at få det til at hænge sammen med at have familie. Før Simon kom til kunne man jo altid læse lige når man var mest inspireret, nu skal det være på tid, og man har samtidigt vasketøj og aftensmad i hovedet:'( Hvis jeg kunne vælge om, så ville jeg være blevet færdig med uddannelse før vi fik barn, men jeg fortryder selvfølgelig ikke at vi fik vores skønne knægt, men jeg har virkelig lært noget af den her oplevelse med specialeskrivning og lille barn samtidigt... Kram fra Trine som overspringshandler for vildt lige nu og sidder her på Baby.dk istedet for at skrive opgave, fy fy:$

Anmeld

4. marts 2008

Charlotte_82

puha ja :( jeg er også i en virkelig strid periode lige nu. Min mindste datter Melanie er simpelthen bare konstant syg :'( LIge pt synes jeg ikke jeg sådan lige kan se mig ud af det her sygdoms trælshed vi er midt i. Hun har endnu en gang mellemørebetændelse og sover simpelthen så elendigt(fik så verdens værste svar fra svigermor igår om at vi jo måske skulle overveje at give hende en hat på så det gjorde ikke ligefrem dagen bedre). Satser på at hun enten er frisk til imorgen eller at farmand måske lige kunne overveje at tage en fridag for har terminsprøver imorgen og torsdag. øv øv...orker det simpelthen ikke lige nu :( Godt at der venter ferie forude efter næste uge..det tror jeg er tiltrængt :)

Anmeld

5. marts 2008

Karina

Så gik min dag med lektielæsning - igen ikke så godt som den kunne, jeg sad fast i en opgave med aktier - øv. Nå men i morgen skal vi sætte os 2 sammen og afleveres i morgen eftermiddag, så jeg håber hun har styr på det.

Vores piger har også været meget syge i efteråret/vinter - og så smitter de hinanden, vi er vist heldigvis ude af den dårlige ring. Karolines tromhinde sprang for en md. siden og fik derefter mellemørebetlændelse - men ørene så fine ud i dag.
Da vi så var ved læge fortalte hun at de nu også skal prikkes ved 4 års alderen i stedet for den 12år - øv, så Magnus skal prikkes til sommer - der må farmand assistere.....

Men jeg glæder mig for vi har ferie uge 11-12 :)) (11 uden unger - da vi er ved at bygge til) De holder dog fri mandag så de kan blive klippet + jeg skal i skole torsdag, som jeg plejer (glæder mig til eksamen forhåbentligt er overstået den 29/4)
:))

Anmeld

5. marts 2008

Charlotte_82

Det vil sige at de rykker 12 års vaccinen ned til 4 års? det har jeg ikke hørt noget om :'( min søn fylder 5 år til april og skal jo så ha hans 5 års vaccine der. Så vil jeg da lige prøve at spørge lægen der :) men gad vide om Alexander så trækker frinummer og nøjes med hans 5 års og så venter til 12 år med den anden nu han snart vbliver 5 år ;) åber i får styr over afleveringen. Er selv lidt bagud for tiden med lektier...synes det er en rigtig strid omgang at komme igennem for tiden :( men heldigvis er der en ferie forude hvor jeg gerne skulle ha læst en masse op og ha en masse lektier terpet igennem ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.