Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har tit set at nogen har lavet hvor det er helt blankt og glinsende.. Nogen der kan fortælle hvordan....??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De putter vand på, og det kan altså godt klistre en del. Men brug en lille pensel og SPAR på vandet, der skal ikke meget til...
Den lykkelige skriver: Jeg har tit set at nogen har lavet hvor det er helt blankt og glinsende.. Nogen der kan fortælle hvordan....??
Jamen du laver bare en almindelig hvid fondant og kommer sort pastafarve i Ingen problemer der Lavede faktisk sort fondant på min allerførste kage
Baagøe skriver: Jamen du laver bare en almindelig hvid fondant og kommer sort pastafarve i Ingen problemer der Lavede faktisk sort fondant på min allerførste kage
Svarer vi på det samme spørgsmål, hi hi
Hmmm jeg kan IKKE få den sort.. har prøvet før men endte med at bestille en fordi den bare var grå.. og har prøvet at putte kakao i, fordi jeg læste det hjalp.. men nej..Sidste gang jeg så skulle købe en indfarvet var den perfekt flot og helt sort..Stå så nu her og laver en kage til min kærestes fødselsdag og skal bruge sort (har købt det igen, dog bare et andet sted).. Men den er mere BLÅ
Dot D skriver: Svarer vi på det samme spørgsmål, hi hi
Hi hi nej det var ikke lige det spørgsmålet lød på Men også et KÆMPE problem jeg står med lige nu.. så er fint nok..
Tullen85 skriver: hvis man ikke vil bruge vand, for det er noget klister værk, kan man få noget glans spray, ved i hvert fald specialkøbmanden forhandler det...
hvis man ikke vil bruge vand, for det er noget klister værk, kan man få noget glans spray, ved i hvert fald specialkøbmanden forhandler det...
Eeeeej er det rigtig... tusind tak!! Sådan en må jeg have mig..
Dot D skriver: De putter vand på, og det kan altså godt klistre en del. Men brug en lille pensel og SPAR på vandet, der skal ikke meget til...
Nå ok perfekt.. TAK!! Går jeg lige ud og prøver
Ja, det tror jeg Synes altid min sorte fondant bliver fin og blank uden brug af vand Men selvfølgelig skal man bruge vand, hvis man ligefrem vil have den glinser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128