Tude indlæg fra mig.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Klara

Buuu....

Var ved JM idag, og hun synes lille baby er for lille......... Målte mit SF til det samme som for 2 mdr siden (!) Min egen læge har dog målt det der imellem og ment at det var blevet større...

Hun og en anden JM skønnede baby til ca 2300 g nu her i 36+5 så ryger til vægtscanning imorgen

Det blir super at få se den lille igen, og tror jo egentlig at han har det fint! Masse aktivtet og har virkelig aldrig været bange for at mærke for lidt liv men man kan da ikke undgå at blive lidt bekymret når de mener at han ikke vokser som han skal og spørger flere gange "er du VIRKELIG sikker at du mærker liv hver dag??"

Tror som sagt at han har det fint, jeg er også lille og har forventet en lille fin baby  men nu må vi se hvad de siger imorgen.......
Puh, hvad man kan bekymre sog for de små før de en gang er blevet født!

I må krydse fingrene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Moms

Krydser alt hvad krydses kan.

Held og lykke i morgen.

Moms

Anmeld

7. december 2011

delimus

Krydser også fingre for dig  Min jordemoders sidste skøn, som hun lavede 2 timer inden scanning var 500 g under, hvad scanningen viste, så tag det ikke så tungt 

Men åhh ja, de kan bare sige nogle dumme ting de jordemødre, hvad angår det med liv.
De sidste gange jeg har været enten liv alm jordemoder eller til scanning, får jeg liiiige at vide, inden jeg går ud af døren, at hvis jeg pludselig ikke mærker liv længere, så skal jeg jo ringe omgående  
Det begynder sgu efterhånden at lyde som om de forventer det  
Har sgu paranoia nok i forvejen, over at skal være mor for første gang, det behøver de ikke hjælpe til med  

Anmeld

7. december 2011

delimus

8. december 2011

Klara

Moms skriver:

Krydser alt hvad krydses kan.

Held og lykke i morgen.

Moms

Tak

Det gik heldigvis godt! Fik lillen vurderet til 2650 g, og lægen tykte alt så rigtig fint ud og at det bare var en fin lille en som passer min størrelse og han kan jo godt nå at tage lidt mere på inden termin om 3 uger!

Så de ville ikke se mig igen  

Anmeld

8. december 2011

Klara

delimus skriver:

Krydser også fingre for dig  Min jordemoders sidste skøn, som hun lavede 2 timer inden scanning var 500 g under, hvad scanningen viste, så tag det ikke så tungt 

Men åhh ja, de kan bare sige nogle dumme ting de jordemødre, hvad angår det med liv.
De sidste gange jeg har været enten liv alm jordemoder eller til scanning, får jeg liiiige at vide, inden jeg går ud af døren, at hvis jeg pludselig ikke mærker liv længere, så skal jeg jo ringe omgående  
Det begynder sgu efterhånden at lyde som om de forventer det  
Har sgu paranoia nok i forvejen, over at skal være mor for første gang, det behøver de ikke hjælpe til med  

Mange tak!

Det gik jo heldigvis godt! (læs mit svar til Moms )

Jeg synes også de kan være lidt ufølsomme nogen gange, min læge er endnu værre.. har meget fornemelse af at hun bare vil sikre sin egen ryg ved at have sagt alt og at hvis det så sker noget er det "min skyld" agtig...

Men nu tror jeg bare jeg skal følge min mors råd: Slappe af og spise rigtig meget nu her til sidst!  Det bliver nok ingen problemer her over julen

Anmeld

8. december 2011

delimus

Mange tak!

Det gik jo heldigvis godt! (læs mit svar til Moms )

Jeg synes også de kan være lidt ufølsomme nogen gange, min læge er endnu værre.. har meget fornemelse af at hun bare vil sikre sin egen ryg ved at have sagt alt og at hvis det så sker noget er det "min skyld" agtig...

Men nu tror jeg bare jeg skal følge min mors råd: Slappe af og spise rigtig meget nu her til sidst!  Det bliver nok ingen problemer her over julen

Nej det er vist din egen skyld, hvis du ikke kan "fede" dig selv op, de næste par uger he he :-) 

Jeg har også været ved læge idag, men det havde så ikke noget med Blob at gøre. Jeg har fået lungebetændelse og har det af H til 
Rigtig rigtig dårlig timing må man sige. Håber  virkelig at penicillinen virker hurtigt og at Blob lige bliver derinde et par dage til, lige indtil mor her er lidt mere på toppen igen 

Anmeld

8. december 2011

Moms

Dejligt dejligt!!!

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.