Købes! altanbarnevogn i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
421 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Madam Blå

Mangler en vogn jeg kan have stående på min altan, så lillepigen kan få sig nogle gode lure

Har du et gammelt skrummel stående, så sig endelig til! Så længe den har et stort liggemål, ikke er jordslået, eller du ikke vil have en bondegård for den - så er jeg interesseret.

Hilsen Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

trunte24

Madam Blå skriver:

Mangler en vogn jeg kan have stående på min altan, så lillepigen kan få sig nogle gode lure

Har du et gammelt skrummel stående, så sig endelig til! Så længe den har et stort liggemål, ikke er jordslået, eller du ikke vil have en bondegård for den - så er jeg interesseret.

Hilsen Kristina

Hejsa.

jeg har en SIMO købt i December 2009. Liggemålet er 95 eller 95 ( i hvert fald langt.)

Den har fået noget rust ved hjulene og ved varekurven pga. den hårde vinter sidste år hvos jeg gik en del med den.

Ellers fejler den intet. Den er brugt i ca. 8 måneder, der efter skiftede vi over til klapvognen

Hvad Vil du give for sådan en altan vogn? Så kan vi jo se om vi er det samme sted

Hilsen Line

ps. Jeg bor i Risskov

Anmeld

7. december 2011

Madam Blå

trunte24 skriver:

Hejsa.

jeg har en SIMO købt i December 2009. Liggemålet er 95 eller 95 ( i hvert fald langt.)

Den har fået noget rust ved hjulene og ved varekurven pga. den hårde vinter sidste år hvos jeg gik en del med den.

Ellers fejler den intet. Den er brugt i ca. 8 måneder, der efter skiftede vi over til klapvognen

Hvad Vil du give for sådan en altan vogn? Så kan vi jo se om vi er det samme sted

Hilsen Line

ps. Jeg bor i Risskov

Uh, jeg tænker at en vogn der kun er fra 09 bliver sikkert dyrere end det jeg vil give for den.

Tænkte på en gammel en til omkring 300. Sådan en der ikke rigtig kan køre langt mere osv

Vil max give 4-500 nemlig

Anmeld

7. december 2011

trunte24

Madam Blå skriver:

Uh, jeg tænker at en vogn der kun er fra 09 bliver sikkert dyrere end det jeg vil give for den.

Tænkte på en gammel en til omkring 300. Sådan en der ikke rigtig kan køre langt mere osv

Vil max give 4-500 nemlig

Ja, så kan jeg godt se, at min nok er lidt for dyr. Det er nu ikke fordi jeg vil have en formue for den. Men havede nu alligevel tænkt omkring 1200

Håber der er nogle andre der kan hjælpe, mon ikke der er nogle der ligge inde med noget af ældre dato du kan overtage

Held og lykke med jagten

Anmeld

7. december 2011

Madam Blå

trunte24 skriver:

Ja, så kan jeg godt se, at min nok er lidt for dyr. Det er nu ikke fordi jeg vil have en formue for den. Men havede nu alligevel tænkt omkring 1200

Håber der er nogle andre der kan hjælpe, mon ikke der er nogle der ligge inde med noget af ældre dato du kan overtage

Held og lykke med jagten

Ja, det er jo heller ikke meget du skal have for den. men jeg skal bare have en så billigt som muligt. Den når jo sikkert at blive jordslået inden et år et gået.. Den skal nemlig blive ude på altanen i al slags vejr. Så vil helst ikke give for meget for den

Men tak for svar, ellers!

Anmeld

15. december 2011

Madam Blå

Op

Det er efterhånden ret akut, så håber virkelig, der sidder en med en sådan vogn, de skal af med.

Eller er der nogen der ved, i hvilken genbrug man kan finde en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.