Hvad siger i ? (wheely bug)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.043 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Noneother

Jeg har lidt tænkt på at give min søn en wheely bug til jul, da han er heeelt vild med dem. Forleden måtte jeg trække ham hylende ud af føtex, da han ikke ville slippe den. -men 800kr. (for en lille) var lige i overkanten

Så jeg søgte på nettet og fandt denne her side, men hvad siger i?

http://www.billigwheelybug.dk/#!wheely-bug-shop

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, men den har gode anmeldelser på trustpilot. Holder den her side, er det jo klart sådan en han får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

K&S

Noneother skriver:

Jeg har lidt tænkt på at give min søn en wheely bug til jul, da han er heeelt vild med dem. Forleden måtte jeg trække ham hylende ud af føtex, da han ikke ville slippe den. -men 800kr. (for en lille) var lige i overkanten

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, men den har gode anmeldelser på trustpilot. Holder den her side, er det jo klart sådan en han får

Jeg har lige set i Bilka-avisen, at den fra i morgen tirsdag koster 599 kroner (for den store!)

Anmeld

7. december 2011

Noneother

K&S skriver:

Jeg har lige set i Bilka-avisen, at den fra i morgen tirsdag koster 599 kroner (for den store!)

Niiiice  Jeg bor lige ved siden af en Bilka!

Anmeld

7. december 2011

K&S

Noneother skriver:

Niiiice  Jeg bor lige ved siden af en Bilka!

Så er det bare afsted i morgen tidlig

Anmeld

7. december 2011

Noneother

K&S skriver:

Så er det bare afsted i morgen tidlig

Er desværre først hjemme fra skole kl 14.30, og man kan jo godt frygte at de er udsolgt der

Anmeld

7. december 2011

roenlund

Noneother skriver:

Jeg ville købe den på amazon.co.uk der kan du få den billigst under 500 for den store med fri fragt...

Anmeld

7. december 2011

Noneother

roenlund skriver:

Jeg ville købe den på amazon.co.uk der kan du få den billigst under 500 for den store med fri fragt...

Har du evt. link.? Jeg har ALDRIG handlet på udenlandske sider før

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

Noneother skriver:

Taaak. Kan man så være helt sikker på at den når frem?  -og er ægte, og al det der.

De er ægte både på Amazon.uk.com og på Billigwheely har selv købt på den engelske side og den kom efter et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.