chihuahua til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

hej. jeg har denne her dejlige chihuahua til salg det gær virkelige ondt men jeg føler bare ikke jeg har overskud til 3 hunde nu hvor jeg er  gravid men hun hedder kiwi og er 4år gammel og er rigtigt dejlig . 3500kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

lukasmor

hej. jeg har denne her dejlige chihuahua til salg det gær virkelige ondt men jeg føler bare ikke jeg har overskud til 3 hunde nu hvor jeg er  gravid men hun hedder kiwi og er 4år gammel og er rigtigt dejlig . 3500kr

Jeg tror måske det kan skræmme eventuelle købere væk at du sælger som anonym

Anmeld

7. december 2011

lukasmor

fejl

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

Har du evt billede ?
Og kan du beskrive den lidt mere.. hvordan er den for fremmede?
børn?
andre hunde ?
være alene hjemme?
renlig eller?

Jeg har nemlig selv en Chihuahua som er lidt over 1 år.. men kunne godt bruge en ven til den når den er alene ( dog har jeg den tit med mig..)  

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Har du evt billede ?
Og kan du beskrive den lidt mere.. hvordan er den for fremmede?
børn?
andre hunde ?
være alene hjemme?
renlig eller?

Jeg har nemlig selv en Chihuahua som er lidt over 1 år.. men kunne godt bruge en ven til den når den er alene ( dog har jeg den tit med mig..)  

hun kan godt med andre hunde .

jeg kan sende dig et bilede over mms hun er en rigtigt dejlig hund men vi har bare ikke tiden til hende. hun kan godt være alene hjemme

Anmeld

17. december 2011

Hasselnødden

Jeg ville godt nok også bare være en kende mistænksom, og ville med det samme checke for både chip, tatoo osv. Meget mystisk at sælge den anonymt og på et babysite. Men det er min holdning.

Anmeld

17. december 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

hun kan godt med andre hunde .

jeg kan sende dig et bilede over mms hun er en rigtigt dejlig hund men vi har bare ikke tiden til hende. hun kan godt være alene hjemme

Kan du skrive en privat besked til mig.. ?
Du har evt ikke mulighed for at sende billedet pr mail vel?

Og jeg blir nød til at vide om hun kan med børn.. ?
Samt om den er chippet mm ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.