Muligvis gravid ( håber jeg )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg tog en graviditettest i igår den 6/12 og der kom to linier, men den ene var tydeliger end den anden, men der var to lyserøde linier, Men jeg tror ikke helt på det  og det gør mig æidt ked af det indeni men samtid rigtigt glad SÅ  Jeg håber så meget på den er der denne gang. Jeg har haft to spontan aborter i år og det har været hårdt fordi det er noget jeg så gerne vil.. 

Men jeg synes bare ikke rigtigt jeg har haft nogle symptomer endnu.. Jeg læste at der var mange der næsten ikke oplevet kvamle, øme bryster..!!

Jeg synes at jeg har tisse lidt mere hvad jeg pjeler. synes jeg

Håber i kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Gaia

De er sjældent lige tydelige i starten og en streg er en streg. Så fremkomn2 streger er du gravid . Et tillykke herfra 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Okay.. Det får mig til at tro lidt mere på det  Tak skal du have

Anmeld

7. december 2011

missie20

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg tog en graviditettest i igår den 6/12 og der kom to linier, men den ene var tydeliger end den anden, men der var to lyserøde linier, Men jeg tror ikke helt på det  og det gør mig æidt ked af det indeni men samtid rigtigt glad SÅ  Jeg håber så meget på den er der denne gang. Jeg har haft to spontan aborter i år og det har været hårdt fordi det er noget jeg så gerne vil.. 

Men jeg synes bare ikke rigtigt jeg har haft nogle symptomer endnu.. Jeg læste at der var mange der næsten ikke oplevet kvamle, øme bryster..!!

Jeg synes at jeg har tisse lidt mere hvad jeg pjeler. synes jeg

Håber i kan hjælpe mig lidt

Du er gravid Tillykke
En graviditets test måler et hormon i kroppen, som kun er der når vi kvinder er gravide. Så derfor fremkommer 2. streg.
Så tillykke herfra.
*Hvor langt er du henne?
Jeg var først 5 uger + da jeg begyndte og opleve ømme bryster.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil mene jeg er lidt over 5 uger.. Jeg er ikke helt sikker. Jeg have min sidste menst. dag den 4 nov ??

Anmeld

7. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Jeg vil mene jeg er lidt over 5 uger.. Jeg er ikke helt sikker. Jeg have min sidste menst. dag den 4 nov ??

Jeg havde hverken kvalme eller andre symtomer, før jeg var ca. halvvejs....

med mine to første mærkede jeg intet til gravditet før halvvejs, så skú jeg tisse oftere, og de ømme bryster var meget senere....

med den sidste her kunne man se det omkring uge 17, fk større tissetrang omkring uge 20 og ømme bryster omkring uge 30.

har ikk haft kvalme med nogle af dem eller specielle madvaner...

så tro du bare på de to streger

og TILLYKKE

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænkte først om det var nomalt, men det kan jeg jo hører det er.. Tak for din besked. det gør mig rigtigt glad. Men alle har forskelle symptomer. Men skal til læren på onsdag for at have den bekæfte.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.