Jeg skal bruge jeres hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Sildefisk

Hasselnødden skriver:

Jo bestemt

Lad os håbe at det er de 1'ere ud af fire institutioner i landet, der ansætter vi får fingrene i  

Har tænkt på at søge uopfordret på en institution jeg var i øvelsespraktik i, i 2008, den pædagogik der føres der har inspireret mig gennem hele uddannelsen både personligt, studiemæssigt og hjemme og lederen åbnede op for at der måske kunne være noget, da jeg var dernede forbi med min bachelorgruppe  

Hvad vil du gerne arbejde med? Normal, børn, voksne... etc. Udlandet..

Altid en god ide at vende tilbage. Jeg blev selv tilbudt job i den special inst, jeg var i den sidste praktik i , men var imellem tiden flyttet, så det blev til et job i en børnehave istedet.

Jeg blev færdig 2008 og søger primært bh/vs har to små børn jeg er en del alene med, så døgn duer ikke her

for os begge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Hasselnødden

myr81 skriver:

Altid en god ide at vende tilbage. Jeg blev selv tilbudt job i den special inst, jeg var i den sidste praktik i , men var imellem tiden flyttet, så det blev til et job i en børnehave istedet.

Jeg blev færdig 2008 og søger primært bh/vs har to små børn jeg er en del alene med, så døgn duer ikke her

for os begge 

Jeg har ikke interesse indenfor specialområdet, men har lagt mærke til det er der jeg ser flest jobopslag fra.

Vil gerne vs/bh.

Har Elias herhjemme på snart 2 i dp, så det er mere børnevenligt om jeg så må sige  og har en mand, der arbejder på specialområdet - og to af dem i samme hus, nej tak - det er slemt nok Elias' forældre begge er pædagoger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.