Oppustet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2011

NJN

Hold op, hvor er det ikke en dans på roser at være gravid!

Hvis det ikke er kvalme, så er det sult og nu har jeg det også som om at jeg har spist en hel ko! Syntes virkelig det trykker, og føler min mave springer.. 

puuuuha...  Hvis bare man lige kunne lægge sin gravide krop for en dag eller to.. 

Nogle der vil overtage et par dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

pemiro

NJN skriver:

Hvis det ikke er kvalme, så er det sult og nu har jeg det også som om at jeg har spist en hel ko! Syntes virkelig det trykker, og føler min mave springer.. 

puuuuha...  Hvis bare man lige kunne lægge sin gravide krop for en dag eller to.. 

Ja det er skønt ikk?
Og det bliver sikkert kun værre

Anmeld

7. december 2011

NJN

pemiro skriver:

Ja det er skønt ikk?
Og det bliver sikkert kun værre

ja lige præcis!! Når jeg er højgravid, må det da ikke være til at holde ud! 

Anmeld

7. december 2011

pemiro

NJN skriver:

ja lige præcis!! Når jeg er højgravid, må det da ikke være til at holde ud! 

Præcis... Og så sparker bebs på ribben osv så man tror alt går i stykker.. Ser frem til at blive større hahh

Anmeld

7. december 2011

NJN

pemiro skriver:

Præcis... Og så sparker bebs på ribben osv så man tror alt går i stykker.. Ser frem til at blive større hahh

Åh gud, det kan jeg da ikke overskue lige nu.. Er allerede træt af at have kvalme eller sult hele tiden.. Og skal ikke engang klage, da det har været meget værre en det er nu.  

Anmeld

7. december 2011

pemiro

NJN skriver:

Åh gud, det kan jeg da ikke overskue lige nu.. Er allerede træt af at have kvalme eller sult hele tiden.. Og skal ikke engang klage, da det har været meget værre en det er nu.  

Jeg "døjer" heldigvis kun med ømme bryster, og kvalme hvis jeg ikke får mad bår jeg er sulten, og det skal helst gå stærkt

Anmeld

7. december 2011

NJN

pemiro skriver:

Jeg "døjer" heldigvis kun med ømme bryster, og kvalme hvis jeg ikke får mad bår jeg er sulten, og det skal helst gå stærkt

Ja, jeg døjer også kun hvis jeg er sulten nu.. Dog er jeg sulten tit.  

Anmeld

7. december 2011

pemiro

NJN skriver:

Ja, jeg døjer også kun hvis jeg er sulten nu.. Dog er jeg sulten tit.  

Det er jeg også.. Og madpakken er bar Aldrig stor nok

Anmeld

7. december 2011

NJN

pemiro skriver:

Det er jeg også.. Og madpakken er bar Aldrig stor nok

Hehe, jeg kan kun spise lidt af gangen!  Og der er meget mad, jeg slet ikke kan lide desværre.. 

Anmeld

7. december 2011

EKBJ

NJN skriver:

Jeg har det på præcis samme måde, dog ikke kvalme.. men føler mig specielt oppustet om aftenen.. og så er jeg bare sulten næsten hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.