Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hailiesmom11 skriver: Der er 4 måske 5 tilsalg endnu rigtig lækre hvalpe med fantastiske forældre
Der er 4 måske 5 tilsalg endnu rigtig lækre hvalpe med fantastiske forældre
jaah men vi har allerede hund.. og barn og en lille toværelses, så det er ikke lige fordi at vi har særlig meget plads til flere væsner herinde ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benzon skriver: forstår dig godt jeg har 3 hunde en am bulldog dejlig race på 60kg og 2 chichuahua
forstår dig godt
jeg har 3 hunde en am bulldog dejlig race på 60kg og 2 chichuahua
Eeeelsker ambullen
isabellamor skriver: jaah men vi har allerede hund.. og barn og en lille toværelses, så det er ikke lige fordi at vi har særlig meget plads til flere væsner herinde ;D
hehe okay
Hailiesmom11 skriver: Eeeelsker ambullen
ja det er os en dejlig race men der er mange som er bange for ham som jeg iikke forstå hehe
benzon skriver: ja det er os en dejlig race men der er mange som er bange for ham som jeg iikke forstå hehe
Forstår det heller ikke folk er også bange for vores hanhund
Orj, hvor er de bare søde altså! Gid jeg havde plads til flere vuffere, men jeg må nøjes med min vuffepige.
Held og lykke med salget!
Polarpigen skriver: Orj, hvor er de bare søde altså! Gid jeg havde plads til flere vuffere, men jeg må nøjes med min vuffepige. Held og lykke med salget!
Tak ja de er dejlige
Hailiesmom11 skriver: Forstår det heller ikke folk er også bange for vores hanhund
hehe nej det forstår man ikke
Ej men ! mine hormoner kan jo slet ikke klarer det ! hold nu kæft hvor er de nuttede !!
babyboy2012 skriver: Ej men ! mine hormoner kan jo slet ikke klarer det ! hold nu kæft hvor er de nuttede !!
Tak ja de er herlige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128