til jer med molo flyverdragt og 1årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Mama3

jeg står og skal købe en ny flyverdragt til smilla på 13½ mdr og vi overvejer at købe en molo da vi kan få en på tilbud på nettet, men jeg er bare rigtig meget i tvivl om størrelsen, så kunne godt tænke mig at høre hvilken størrelse i har til jeres 1 årige??

knus smilla og malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Mama3

slet ikke nogen

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

Min datter er 18 måneder og har en Molo i 86. Den er lidt for stor men ikke noget der generer hende. Hun er lige under 80 cm og vejer 10 kg

Anmeld

7. december 2011

Mette.

jeg står og skal købe en ny flyverdragt til smilla på 13½ mdr og vi overvejer at købe en molo da vi kan få en på tilbud på nettet, men jeg er bare rigtig meget i tvivl om størrelsen, så kunne godt tænke mig at høre hvilken størrelse i har til jeres 1 årige??

knus smilla og malene

Min datter er lidt over 19 måneder. Hun har en Molo i str. 80. den passer hende, plus der er lidt i "overskud", så hun kan vokse lidt. Hun er 77 cm høj og vejer 9 kg.

Anmeld

7. december 2011

Mama3

dorthemus skriver:

Min datter er 18 måneder og har en Molo i 86. Den er lidt for stor men ikke noget der generer hende. Hun er lige under 80 cm og vejer 10 kg

vil du sige at jeg skal købe en 80 til hende så??

og 1000 tak for svaret

Anmeld

7. december 2011

Mama3

Mette. skriver:

Min datter er lidt over 19 måneder. Hun har en Molo i str. 80. den passer hende, plus der er lidt i "overskud", så hun kan vokse lidt. Hun er 77 cm høj og vejer 9 kg.

det må hvis blive en 80 så tror jeg eller hva siger du??

tak for svaret

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

Filucca&Smilla skriver:

vil du sige at jeg skal købe en 80 til hende så??

og 1000 tak for svaret

Umiddelbart ja, men du skriver ikke hvor lang hun er og hvad hun vejer velbekomme

Anmeld

7. december 2011

Mette.

Filucca&Smilla skriver:

det må hvis blive en 80 så tror jeg eller hva siger du??

tak for svaret

Ja, umiddelbart. Men det afhænger nok lidt af hvor stor hun er.

Min datter er nemlig ret lille, jeg er dog lige i tvivl om hun kan passe den hele vinteren, men jeg håber.

Anmeld

7. december 2011

Jibbe

Frej er 16 måneder. Han har en molo i str 86 og den måtte ikke være mindre. Han er ca 82-84 cm og vejer 12,5 kg

Anmeld

7. december 2011

DitteMarie

Felix er 12 måneder, 80 høj og 11 kg, hans er 86 og lidt stor, han har også Mikkel- Line i 86 den er mindre og passer ham bedst af de to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.