Blandet sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. december 2011

bullerbassen

Den lykkelige skriver:

Jeg springer lige fra med det.. har fundet den til en 10'er i dvd boks og aldrig set.. Ser lidt bedre ud når det er til gave.. Men ellers tusind tak..
Men hvad skal du have for kaj og andrea og den med godnat historier?? jeg harså svært ved at give bud... aner jo ikke hvad du har givet... hvor brugt det er osv..

Det er helt iorden - selvfølgelig gør det det . Det var også blot et tilbud, hvis du ikke kunne finde den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

bullerbassen

IsabellaCiinea skriver:

Hmm må ærligt sige at jeg ikke synes at man kan tillade sig at tage penge for SE & hør cd'er/dvd'er...

Så synes jeg man er meget smålig...

Sry =/

Syntes faktisk din besked er temmelig upassende fint di har din mening men hold den for dig selv . Jeg blander mig nu ikke i hvad andre sælger so Jeg finder upassende .

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

bullerbassen skriver:

Syntes faktisk din besked er temmelig upassende fint di har din mening men hold den for dig selv . Jeg blander mig nu ikke i hvad andre sælger so Jeg finder upassende .

Synes jeg sagde det på en pæn måde.

Men undskyld da.........

Anmeld

16. december 2011

bullerbassen

Malunsesmutti skriver:

Heldigvis er det et frit land - og det står dig frit for og holde dig fra annoncen.

Anmeld

16. december 2011

bullerbassen

IsabellaCiinea skriver:

Synes jeg sagde det på en pæn måde.

Men undskyld da.........

Nu er det her en salgs annonce ikke en debat tråd .. Så din mening er faktisk ikke relevant ...

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

bullerbassen skriver:

Nu er det her en salgs annonce ikke en debat tråd .. Så din mening er faktisk ikke relevant ...

Nej nej, men så ti da stille lille dame, i stedet for at køre rundt i det...

Anmeld

16. december 2011

bullerbassen

IsabellaCiinea skriver:

Nej nej, men så ti da stille lille dame, i stedet for at køre rundt i det...

Du må gerne skrive men jeg må ikke . Bryder mig ikke om din tone , hvad fanden bilder du dig ind . Og kalde mig lille dame . Hold dig fra mine indlæg længere er den ikke .

Anmeld

16. december 2011

bullerbassen

WLkket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.