Hvad giver i jeres morfædre/farfædre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Anonym trådstarter

Min morfar har alt, mildest talt, og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham i julegave. Nogen idéer? hvad giver i jeres bedstefædre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

TaAsJu

Her får farfar underbukser.. Det ønsker han sig nemlig

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Min morfar har alt, mildest talt, og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham i julegave. Nogen idéer? hvad giver i jeres bedstefædre?

Jeg har ikke selv nogen bedsteforældre tilbage, men kæresten har et hold. Og hvert år får de en årskalender. En kæmpe stor en, tror den har plakat størrelse. Og den er de super glade for.

Tror ikke ældre mennesker har så mange ønsker som de yngre har. For kan huske det altid var svært at finde noget til mine bedsteforældre, og jeg synes faktisk det begynder at blive svært at finde noget til mine forældre nu, så de må jo desværre også være ved at blive ældre.

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her får farfar underbukser.. Det ønsker han sig nemlig

Det er også en god ting 

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har ikke selv nogen bedsteforældre tilbage, men kæresten har et hold. Og hvert år får de en årskalender. En kæmpe stor en, tror den har plakat størrelse. Og den er de super glade for.

Tror ikke ældre mennesker har så mange ønsker som de yngre har. For kan huske det altid var svært at finde noget til mine bedsteforældre, og jeg synes faktisk det begynder at blive svært at finde noget til mine forældre nu, så de må jo desværre også være ved at blive ældre.

Ja desværre, også fordi de holder sig til deres gamle ting de fleste og er ikke meget for det nye fancy noget..  Håbede bare på at finde en god idé. det træls når man er helt blank! 

Anmeld

7. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Vores ønskede sig altid strømper og underbukser. Ellers kan du evt. lave en kurv med godter.

Min farmor får noget så atypisk som hjemmebag, da hun ikke længere selv kan lave sådsn noget, men hun elsker at få det foræret

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vores ønskede sig altid strømper og underbukser. Ellers kan du evt. lave en kurv med godter.

Min farmor får noget så atypisk som hjemmebag, da hun ikke længere selv kan lave sådsn noget, men hun elsker at få det foræret

Tjae, min morfar er ikke en typisk morfar, og er meget ung, de har ret mange penge mine bedsteforældre så de køber alt de behøver, de mangler virkelig intet. Og jeg vil gerne give ham noget personligt måske, men ved ikke hvad det skulle være!

ville være nemt hvis han bare ønskede sig sokker eller underbukser

Anmeld

7. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Tjae, min morfar er ikke en typisk morfar, og er meget ung, de har ret mange penge mine bedsteforældre så de køber alt de behøver, de mangler virkelig intet. Og jeg vil gerne give ham noget personligt måske, men ved ikke hvad det skulle være!

ville være nemt hvis han bare ønskede sig sokker eller underbukser

Nøglering eller krus med billede og tekst

Anmeld

7. december 2011

9510

Her får han bruder, en traktor og en lastbil, det er det eneste han ønsker sig

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg har ikke længere nogen bedsteforældre, men min mor er lige så svær at købe til. Har købt til alle andre...det er kun hende jeg mangler. og det er det samme hvert år. Hun er så svær at købe til, hun har jo alt.

Så desværre er jeg ikke til nogen hjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.