Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Skal lige snakke med min mand som sagt Ved det ikke lige hvad vi vil ha for den... Du er velkommen til at byde...
Skal lige snakke med min mand som sagt
Ved det ikke lige hvad vi vil ha for den... Du er velkommen til at byde...
du må meget gerne skrive når du har taltmed din mand...
hvad er standen på den...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrsminimus skriver: du må meget gerne skrive når du har taltmed din mand... hvad er standen på den...
Du kan slet ikke se at den er brugt - vi har passet godt på den og kun brugt til min datter en vinter.
Vi har klippet hullerne op til selen,
Men smid endelig et bud, så kan jeg sige det til ham når han ringer (han er på skiferie)
Mor til Liva skriver: Men smid endelig et bud, så kan jeg sige det til ham når han ringer (han er på skiferie)
jamen hmm hvad er din mindste pris har hørt man kan få dem fra ny af til 1300,- nu her på udsalg...
mrsminimus skriver: jamen hmm hvad er din mindste pris har hørt man kan få dem fra ny af til 1300,- nu her på udsalg...
Ønskebørn sælger den for 2300 kr og ikke 1300 kr på nettet.
Har fundet en blånsom sælges for 1540 kr ellers er på omkring de 2000 kr.
hvis nogen har den i blå eller hvid/sort må de gerne skrive til mig på Randi896@hotmail.com den må gerne være brugt, da jeg ikke har så meget at gøre med, den skal selvfølgelig ikke være slidt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128