Vanter til 1 årig ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Maja_4000

Nu har jeg været i Kære Børn , BabySam , Kvickly , H&M , Føtex , Name It , Go' Monkey , Stadium , Sportsmaster og Tøj & Sko ..
Og jeg kan simpelthen ikke finde nogle vanter !! Altså jo .. Sådan nogle tynde strik-nogle .. Tryllevanter , eller hvad det er de kalder dem .. Og de er sgu ikke varme nok nu ..
Så piger , please hjælp mig med at finde nogle vanter ! De skal helst være vandtætte , men det er ikke et krav .. Og så må de ikke være lyserøde .. Men gerne lilla , orange eller mørkegrå ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Karo

Jeg har flece vanter til Ida fra Benetton og de er varme nok til hende.

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg været i Kære Børn , BabySam , Kvickly , H&M , Føtex , Name It , Go' Monkey , Stadium , Sportsmaster og Tøj & Sko ..
Og jeg kan simpelthen ikke finde nogle vanter !! Altså jo .. Sådan nogle tynde strik-nogle .. Tryllevanter , eller hvad det er de kalder dem .. Og de er sgu ikke varme nok nu ..
Så piger , please hjælp mig med at finde nogle vanter ! De skal helst være vandtætte , men det er ikke et krav .. Og så må de ikke være lyserøde .. Men gerne lilla , orange eller mørkegrå ..

Jeg har købt et par i fakta, til 15kr... I lilla! De er i noget tykt fleece og spå er der foer i! De er ellers meget godt, sy's jeg!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. december 2011

M (:

Maja_4000 skriver:

Her er et par bud:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=308&gclid=CLn_2t-G8KwCFUVTfAodsyJYmg&sort=3d&mode=process_filter&page=1

http://www.trendyshop.dk/shop/huer-og-vanter-633c1.html

Anmeld

7. december 2011

Christina.78

Altså vores er købt i Ønskebørn og de er fra Name It..med fingre

Anmeld

7. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

er ret sikker på at jeg så nogle i magasin i fields

Anmeld

7. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Vi har Reima luffer, varme og vandtætte.

Derudover har Emilie et par Joha uld vanter hun sover i, de er også rigtig varme og bløde.

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

Tilmeldt skriver:

Jeg har købt et par i fakta, til 15kr... I lilla! De er i noget tykt fleece og spå er der foer i! De er ellers meget godt, sy's jeg!

Stine og Lisa.

Hvor længe siden er det ?

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

M (: skriver:

Her er et par bud:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=308&gclid=CLn_2t-G8KwCFUVTfAodsyJYmg&sort=3d&mode=process_filter&page=1

http://www.trendyshop.dk/shop/huer-og-vanter-633c1.html

Tak , det kigger jeg lige på

Anmeld

7. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Vi har Reima luffer, varme og vandtætte.

Derudover har Emilie et par Joha uld vanter hun sover i, de er også rigtig varme og bløde.

Er det dem med lynlås ? :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.