sygemeldt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2011

Kay

ja det er jeg blevet i dag... har haft rigtig meget kvalme, opkast og blev svimmel.... var på job mandag og kæmpede mig igennem dagen... syg tirsdag... og måtte gå syg hjem i dag...

har det så skidt med det... for graviditet er jo ikke en sygdom...!

men det er jo ligenetop hvad det er blevet til... jeg er så ked af det... jeg føler jeg sviger mine kollegaer... men jeg ved at det ikke er holdbart at jeg ikke er "tilstæde" når jeg er på job, fordi jeg har det så skidt...

har aftalt med min leder at vi tager en uge af gangen... der røg al jule hyggen med de dejlige unger... øv jeg er trist og ked... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Caroline86

øv hvor er det træls, søde

Men ja.. det nytter jo intet at du går og har det så skidt! Du må tage en uge ad gangen som du har aftalt med din leder forhåbentligt bliver det snart bedre så du kan komme tilbage og tumle med ungerne

Anmeld

7. december 2011

Kay

Caroline86 skriver:

øv hvor er det træls, søde

Men ja.. det nytter jo intet at du går og har det så skidt! Du må tage en uge ad gangen som du har aftalt med din leder forhåbentligt bliver det snart bedre så du kan komme tilbage og tumle med ungerne

ja... men fuck det er sku hårdt at skulle indse... især når jeg har det bedre om aftenen så tænkrer jeg jo bare at jeg er et skvat....

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Kay skriver:

ja det er jeg blevet i dag... har haft rigtig meget kvalme, opkast og blev svimmel.... var på job mandag og kæmpede mig igennem dagen... syg tirsdag... og måtte gå syg hjem i dag...

har det så skidt med det... for graviditet er jo ikke en sygdom...!

men det er jo ligenetop hvad det er blevet til... jeg er så ked af det... jeg føler jeg sviger mine kollegaer... men jeg ved at det ikke er holdbart at jeg ikke er "tilstæde" når jeg er på job, fordi jeg har det så skidt...

har aftalt med min leder at vi tager en uge af gangen... der røg al jule hyggen med de dejlige unger... øv jeg er trist og ked... 

Kæmpe kram. Man vælger jo ikke selv, og håber da det snart går over så du kan komme tilbage. Var det ikke også inden så længe du skulle til terminsscanning

Anmeld

7. december 2011

Kay

Maja84 skriver:

Kæmpe kram. Man vælger jo ikke selv, og håber da det snart går over så du kan komme tilbage. Var det ikke også inden så længe du skulle til terminsscanning

nej og hader at jeg ikke selv er herre over tingene... nu skal jeg bare lærer at slappe af her hjeme...

jo skal til scanning på tirsdag... det glæder jeg mig rigtig meget til... og håber ikke kvalmen er for slem den dag...

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Kay skriver:

nej og hader at jeg ikke selv er herre over tingene... nu skal jeg bare lærer at slappe af her hjeme...

jo skal til scanning på tirsdag... det glæder jeg mig rigtig meget til... og håber ikke kvalmen er for slem den dag...

JEg har haft glæde af danskvand mod både kvalme og halsbrand.
Hvor er Det spændende, glæder mig til at høre hvordan det er gået, håber på i får en dejlig oplevelse

Anmeld

7. december 2011

Kay

Maja84 skriver:

JEg har haft glæde af danskvand mod både kvalme og halsbrand.
Hvor er Det spændende, glæder mig til at høre hvordan det er gået, håber på i får en dejlig oplevelse

mariekiks hjælper på min halsbrænd... danskvand hjælper ik rigtig... desværer... men tak for rådet... og ja det bliver så dejligt at se hvad der sker der inde

Anmeld

7. december 2011

Kay

Kay skriver:

mariekiks hjælper på min halsbrænd... danskvand hjælper ik rigtig... desværer... men tak for rådet... og ja det bliver så dejligt at se hvad der sker der inde

flot... taste og skrive går heller ikke så godt i dag hihih

Anmeld

7. december 2011

Masig

Jeg måtte også gå hjem her igår fordi jeg bare havde det så skidt.. Synes det svinger meget fra dag til dag, men nogle dage er jeg har helt kvæstet.... Og det nytter jo ikke at man ikke kan lave noget på arbejdet, så hellere bare tage hjem end at sidde der og glo...

Hvor langt er du?

Anmeld

7. december 2011

Kay

Masig skriver:

Jeg måtte også gå hjem her igår fordi jeg bare havde det så skidt.. Synes det svinger meget fra dag til dag, men nogle dage er jeg har helt kvæstet.... Og det nytter jo ikke at man ikke kan lave noget på arbejdet, så hellere bare tage hjem end at sidde der og glo...

Hvor langt er du?

ja.. og på mit job er der brug for stabilitet.. og det nytter ikke jeg er der en dag og må gå hjem eller ikke kommer den næste...

jeg ved ikke hvor langt jeg er... jeg har pco, og derfor ingen æl.. så vi ved ikke lige hvornår det er sket... vi skulle havde startet i behandling med hormoner til januar... men skal til termins scanning på tirsdag... og det glæder jeg mig meget til... eller ja det gør min kæreste selvfølgelig også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.