Erfaring med P-stav.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Kloster

Hej.

Jeg er stoppet med p-piller og overvejer at få p-stav i stedet for.

Men hvordan er mens. når man har p-stav?

Hvad med bivirkninger?

Nogen med erfaring?

For et par år siden havde jeg kobberspiral, som min krop slet ikke kunne acceptere. Jeg ønsker derfor ikke spiral - hverken hormon ell kobber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Toshiba

Kloster skriver:

Hej.

Hvad med bivirkninger?

Nogen med erfaring?

For et par år siden havde jeg kobberspiral, som min krop slet ikke kunne acceptere. Jeg ønsker derfor ikke spiral - hverken hormon ell kobber..

ved ikk...

jeg valgte p-sprøjte frem for p-stav - da jeg kan have tanken om den skal skæres ud

Så er et "skud i røven" hver 3 måned - meget mere mig

Anmeld

7. december 2011

SukkerDronning

Jeg havde konstant pletblødning i halvandet år, da jeg gik til lægen for at få den fjernet sagde hun at det var en meget normal bivirkning. Jeg havde dog forstået det som om at det kun var det første halve år but nope! Så jeg fraråder alle den..

Anmeld

7. december 2011

Kloster

Toshiba skriver:

ved ikk...

jeg valgte p-sprøjte frem for p-stav - da jeg kan have tanken om den skal skæres ud

Så er et "skud i røven" hver 3 måned - meget mere mig

Har lige været inde og læse om p-sprøjten og må sige, det ikke er noget for mig.

http://www.sexogsundhed.dk/2/sex/praevention/p-sproejte.html

Holder mig stadig til p-staven

Anmeld

7. december 2011

Toshiba

Kloster skriver:

Har lige været inde og læse om p-sprøjten og må sige, det ikke er noget for mig.

http://www.sexogsundhed.dk/2/sex/praevention/p-sproejte.html

Holder mig stadig til p-staven

jeg skal have kobber spiral igen... havde blot brug for en løsning - til jeg TØR få den lagt..

Har været MEGET uheldig både ved lægning og udtagning... så skal lige have "mandet mig op"

Anmeld

7. december 2011

LenaJohansen

Sirup skriver:

Jeg havde konstant pletblødning i halvandet år, da jeg gik til lægen for at få den fjernet sagde hun at det var en meget normal bivirkning. Jeg havde dog forstået det som om at det kun var det første halve år but nope! Så jeg fraråder alle den..

Samme erfaring her.. 

Fraråder dem også

Anmeld

7. december 2011

merichs

Hej.

Hvad med bivirkninger?

Nogen med erfaring?

Jeg har p-stav. Fik den i januar i år. De første 3-4 mdr havde jeg ikke mens. Så fik jeg mens, ikke regelmæssig, men heller ikke så det var der hele tiden. Når min mens kom, var det meget lidt til at starte med, så jeg er ikke blevet "overrasket" af en gennemblødning. Nu har jeg så ikke haft min mens i 1½ mdr.

Anmeld

7. december 2011

Københavnermor

Jeg havde en p-stav.. Blødte HVER dag i over 4 måneder og fik store acne-krater i ansigtet..

Så fik jeg taget den ud igen. Blødingen stoppede efter 14 dage ca, men huden i ansigtet var fortsat fuldstændig ødelagt. Lægen forsøgte med pencilin og hormoncremer for at bedre det, men det virkede ikke en pind. Jeg var grædefærdig over hvordan jeg så ud.. 

Jeg begyndte så til akupunktør for huden og det HJALP!! Efter de første blot 3 behandlinger var der tydelig bedring og pludselig var det helt væk. 

Jeg FRARÅDER for alt i verden p-stav!!!!!! Det var væmmeligt at udsætte min krop for det..

Anmeld

7. december 2011

janne1986

Jeg har P-stav og har haft det siden juni 2011, og er glad for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.