er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2011

FrkZier

Hej alle tøser derude

Ja sagen er den at jeg (og jer med termin i juli) stadig er så tidligt henne i graviditeten at der jo stadig er chancer for at miste, og jeg går er virkelig nervøs for det sker selvom jeg prøver ikke at tænke så meget over det - ved ikke hvorfor men har været mere nervøs her de sidste dage, og tog så faktisk en graviditetstest imorges, bare for at være sikker på jeg stadig var gravid - er det totalt mærkeligt at gøre eller er der andre der også har gjort det eller har overvejet at gøre det, for at berolige sig selv lidt?

mvh k

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

benzon

k skriver:

Hej alle tøser derude

Ja sagen er den at jeg (og jer med termin i juli) stadig er så tidligt henne i graviditeten at der jo stadig er chancer for at miste, og jeg går er virkelig nervøs for det sker selvom jeg prøver ikke at tænke så meget over det - ved ikke hvorfor men har været mere nervøs her de sidste dage, og tog så faktisk en graviditetstest imorges, bare for at være sikker på jeg stadig var gravid - er det totalt mærkeligt at gøre eller er der andre der også har gjort det eller har overvejet at gøre det, for at berolige sig selv lidt?

mvh k

jeg tror det er normalt men jeg gjorde det os i morges for at være sikker

tror vi skal slappe noget mere a så skal det nok går

Anmeld

7. december 2011

FrkZier

okay, er glad for at vide det ikke bare er mig men der faktisk også er andre kan godt være vi sku prøve at være mere rolige, selvom det nu er svært!

Anmeld

7. december 2011

benzon

k skriver:

okay, er glad for at vide det ikke bare er mig men der faktisk også er andre kan godt være vi sku prøve at være mere rolige, selvom det nu er svært!

ja det er sku meget svært men vi må prøve

Anmeld

7. december 2011

FrkZier

Ja det er nok ikke andet for

Anmeld

7. december 2011

benzon

k skriver:

Ja det er nok ikke andet for

Anmeld

8. december 2011

Stine C

k skriver:

Hej alle tøser derude

mvh k

Det kunne jeg også finde på! Tog faktisk en ekstra en uge efter at jeg testede positiv første gang, og har flere gange haft lyst til at bruge den sidste test...

Var også lige ved at spørge sygeplejersken i tirsdags (første svangreundersøgelse), om hun havde testet min urinprøve for graviditet, for jeg ville jo gerne lige bekræftes igen Men jeg holdt mig i skindet.

Anmeld

9. december 2011

babyone

k skriver:

Hej alle tøser derude

mvh k

Der er chance for nået går galt, mwn gør dit bedste for ikke at tænke på det, og slap af istedet.

Såfremt du har været til en tidllig scanning og set hjertblink, så er der kun 2-5 % chance for at miste(hvad jeg har læst mig frem til)

Det giver en dejlig ro syntes jeg Nyd din graviditet

Anmeld

9. december 2011

babyone

k skriver:

Hej alle tøser derude

mvh k

Der er chance for nået går galt, mwn gør dit bedste for ikke at tænke på det, og slap af istedet.

Såfremt du har været til en tidllig scanning og set hjertblink, så er der kun 2-5 % chance for at miste(hvad jeg har læst mig frem til)

Det giver en dejlig ro syntes jeg Nyd din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.