Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg har så valgt at få hormon spiral fordi jeg er en spade til at huske mine p-piller! men lægen/voldskvinden havde ikke prøvet så mange gange at lægge sådan en op, og kunne ikke finde min livmoderhals så hun rodede rundt og havde ovenikøbet sagt at jeg absolut ikke bryder mig om det og er total skrækslagen når jeg skal rodes der nede, lidt ala tandlægeskræk bare værre først efter 15 minutters tæsk i mit underliv hvor jeg var begyndt at bøde og var lige ved at besvime fordi hun fik lavet et eller andet som bare gjorde sindsygt ondt , er ellers ikke så pivet når kommer til smerter men der måtte jeg bukke mig, men hun kaldte da først på en anden læge TAK WOMEN !!! hvorfor gjorde du ikke det noget før ! og smut smut så var den sat op, yderst ubehagelig oplevelse, men rart at det er overstået ! en anden gang kunne de nu godt have brugt en der var lidt mere erfaren* så jeg skulle slippe for at ''lide'' sådan. jeg prøver ikke at skræmme nogen, jeg var desværre bare uheldig !
skulle bare lige ud med det !
fortsat god dag lady's
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianaaa skriver: ja jeg har så valgt at få hormon spiral fordi jeg er en spade til at huske mine p-piller! men lægen/voldskvinden havde ikke prøvet så mange gange at lægge sådan en op, og kunne ikke finde min livmoderhals så hun rodede rundt og havde ovenikøbet sagt at jeg absolut ikke bryder mig om det og er total skrækslagen når jeg skal rodes der nede, lidt ala tandlægeskræk bare værre først efter 15 minutters tæsk i mit underliv hvor jeg var begyndt at bøde og var lige ved at besvime fordi hun fik lavet et eller andet som bare gjorde sindsygt ondt , er ellers ikke så pivet når kommer til smerter men der måtte jeg bukke mig, men hun kaldte da først på en anden læge TAK WOMEN !!! hvorfor gjorde du ikke det noget før ! og smut smut så var den sat op, yderst ubehagelig oplevelse, men rart at det er overstået ! en anden gang kunne de nu godt have brugt en der var lidt mere erfaren* så jeg skulle slippe for at ''lide'' sådan. jeg prøver ikke at skræmme nogen, jeg var desværre bare uheldig ! skulle bare lige ud med det ! fortsat god dag lady's
Det er derfor det ALTID er meget rarere når det er en mande-læge, der gør den slags ting..de er langt mere forsigtige. Måske fordi mænd generelt har en lavere smertetærskel end kvinder, og jo ikke selv ved hvordan det føles at være kvinde.Jeg kunne ALDRIG drømme om at have en kvindelig læge til at rumstere i mit understel, det har jeg prøvet nok!
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Det er derfor det ALTID er meget rarere når det er en mande-læge, der gør den slags ting..de er langt mere forsigtige. Måske fordi mænd generelt har en lavere smertetærskel end kvinder, og jo ikke selv ved hvordan det føles at være kvinde.Jeg kunne ALDRIG drømme om at have en kvindelig læge til at rumstere i mit understel, det har jeg prøvet nok! KærligstSussie
ja puha , nogen kvindelige læger er lidt voldsomme, specielt hende her total voldskvinde hehe
jeg syntes også mænd er lidt mere ''blide'' , min egen læge er en mand men kunne ikke få en tid ved ham idag, så jeg måtte nøjes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128