De første puf!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2011

viben

Dem mærkede jeg igår aftes 19+3!! Nøj hvor vildt, det er jo helt ubeskriveligt.... Han bliver vidst en værre natteravn, lå i hvert fald en hel time i sengen og mærkede puffene, og selv manden mærkede et enkelt der var ekstra kraftigt og fik min mave til at sige blop lyde, hihi... Han sagde det føltes som om jeg havde luft i maven

Det er nu noget andet end de der bobler som jeg har mærket et par uger - nu er det ham jeg kan mærke og ikke bare der hvor han rammer og boblerne opstår...

Er så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

NNL

viben skriver:

Dem mærkede jeg igår aftes 19+3!! Nøj hvor vildt, det er jo helt ubeskriveligt.... Han bliver vidst en værre natteravn, lå i hvert fald en hel time i sengen og mærkede puffene, og selv manden mærkede et enkelt der var ekstra kraftigt og fik min mave til at sige blop lyde, hihi... Han sagde det føltes som om jeg havde luft i maven

Det er nu noget andet end de der bobler som jeg har mærket et par uger - nu er det ham jeg kan mærke og ikke bare der hvor han rammer og boblerne opstår...

Er så glad

Ihh hvor fantastisk Det er en helt ubeskrivelig dejlig følelse at mærke det, som man ved er sin baby i maven

Her mærker jeg den lille hver dag nu, men kun når jeg sidder/ligger stille. Har aldrig mærket de der "bobler" som mange fortæller om, men det er jo så forskelligt

Anmeld

10. december 2011

Camillee

Det er helt vidunderligt at mærke de små puf,
Og som du selv skriver når de kan mærkes udenpå maven forste gang er det  så VILDT <3

Jeg bliver selv helt varm om hjertet når jeg mærker vores lille Mynthe pige
som jeg efterhånden mærker hver dag nu, og det er lige fantastisk hver dag.
igår aftens sad Jakob (min mand) hele aftene men hånden på min mave for at mærke hende, og han mærkede hende flere gange.

Anmeld

10. december 2011

viben

Ihh hvor dejligt... Glæder mig til at det også kan mærkes rigtig udenpå, min mand kan kunne mærke ham hvis han virkelig sparker igennem, og det føles ikke som spark eller puf, men mere som en rumlen siger han... Men nyder nu også at have ham lidt for mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.