LuxStyle ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

norenberg

MajaBaby skriver:

Ja okay.. Men er da sikker på at hvis du havde gjort noget ved det, skrevet eller ringet til dem, så havde de nok gjort noget .. 

jeg har jo netop prøvet at ringe til dem flere gange uden at komme igennem og har sendt dem flere mails og enda sendt billede med af varen men har ikke fået svar retur....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

BabyMiracle <3

norenberg skriver:

jeg har jo netop prøvet at ringe til dem flere gange uden at komme igennem og har sendt dem flere mails og enda sendt billede med af varen men har ikke fået svar retur....

Ja okay, det lyder ikke særlig behageligt

Anmeld

13. december 2011

Sabina

Lukasmor skriver:

Jeg har ikke købt hår gennem luxstyle men jeg har hørt meget godt om fashiongirl billigt og god kvalitet - siger dem jeg har snakket med i hvert fald har selv lige bestilt i dag..

Fashiongirls hår er meget meget tyndt- Har købt hos dem, og blev nød til, at sælge det videre på dba.dk fordi det smpelthen var alt for tyndt ..

Anmeld

13. december 2011

lukasmor

Sabina skriver:

Fashiongirls hår er meget meget tyndt- Har købt hos dem, og blev nød til, at sælge det videre på dba.dk fordi det smpelthen var alt for tyndt ..

Og du har helt ret
Det er dog ikke noget der har været et problem for mig da jeg selv har 65cm. langt hår og blot skulle have mere fylde - så jeg kom ikke ud i det problem med at der var tynde spidser, for ja, kunne godt se det ikke var så tykt som alt det andet jeg har haft

Anmeld

16. december 2011

Sabina

Lukasmor skriver:

Og du har helt ret
Det er dog ikke noget der har været et problem for mig da jeg selv har 65cm. langt hår og blot skulle have mere fylde - så jeg kom ikke ud i det problem med at der var tynde spidser, for ja, kunne godt se det ikke var så tykt som alt det andet jeg har haft

nemlig men kvalliteten virker nu meget god

Anmeld

16. december 2011

DortheSimonsen

Jeg har købt ved dem. Og jeg elsker håret. Det er tykt og god kvalitet. Jeg fik mine varer to dage efter, jeg havde bestilt

Anmeld

16. december 2011

lukasmor

Sabina skriver:

H

nemlig men kvalliteten virker nu meget god

Håret er super lækkert, ingen tvivl der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.