i hår krise :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.500 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Dianaaa

hej piger !

så er det tid til at få gjort noget ved garnet ! har haft det samme look i ca 3 år nu, altså langt og mørkt som i kan se på billedet, (dog prøvede jeg rødt for ikke så lang tid siden, men nej det var heller ikke lige mig )  vil gerne prøve noget nyt nu, er faktisk ved at være lidt træt af det lange hår, ! så frem med nogen gode ideer tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Wimmie

Dianaaa skriver:

hej piger !

så er det tid til at få gjort noget ved garnet ! har haft det samme look i ca 3 år nu, altså langt og mørkt som i kan se på billedet, (dog prøvede jeg rødt for ikke så lang tid siden, men nej det var heller ikke lige mig )  vil gerne prøve noget nyt nu, er faktisk ved at være lidt træt af det lange hår, ! så frem med nogen gode ideer tak

Tør du blive korthåret?

Jeg synes nemlig at alle (inkl. mig selv) får pagehår for tiden, men jeg tror lige præcis du har ansigtet til en rigtig fed korthårsfrisure á la disse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

BabyMiracle <3

Dianaaa skriver:

hej piger !

Måske pandehår og en masse lyse reflekser .. 
Jeg ville fortryde hvis jeg klippede mit hår kort. Har gjort det én gang, gør det aldrig igen!  

Anmeld

7. december 2011

Dianaaa

MajaBaby skriver:

Måske pandehår og en masse lyse reflekser .. 
Jeg ville fortryde hvis jeg klippede mit hår kort. Har gjort det én gang, gør det aldrig igen!  

hvis det går helt galt, kan man jo altid få sat hår på selvom det er en ret dyr fornøjelse  - har før haft langt hår men ødelagde det fordi jeg havde afbleget det så meget, så blev nødtil at få det klippet af, det var jeg godt nok lidt træt af  men nu hvor det så er langt igen og har været langhåret længe så vil jeg altså gerne prøve noget andet  pandehår = tykhed haha  ser faktisk meget rundhovedet ud når jeg har pandehår. min plan er ikke at få helt kort hår, men bare lidt kortere og så en anden hårfarve men ved ikke hvilken endnu , reflekser var ihvertfald en mulighed !

Anmeld

7. december 2011

Dianaaa

Wimmie skriver:

Tør du blive korthåret?

Jeg synes nemlig at alle (inkl. mig selv) får pagehår for tiden, men jeg tror lige præcis du har ansigtet til en rigtig fed korthårsfrisure á la disse:

jeg tror ikke jeg tør at blive SÅ korthåret !  men det skal ihvertfald være kortere mit hår, og en anden farve , men ved ikke helt hvilken er bare så træt af det mørke

Anmeld

7. december 2011

Wimmie

Dianaaa skriver:

jeg tror ikke jeg tør at blive SÅ korthåret !  men det skal ihvertfald være kortere mit hår, og en anden farve , men ved ikke helt hvilken er bare så træt af det mørke

Hehe, det tør jeg heller ikke selv - men jeg har også mærkeligt hår med krøller og en dum hvirvel 

Hvis du er lidt nervøs for at klippe for meget af vil jeg råde dig til at tage det i "etaper" - start med at få det klippet til lige under skuldrene, og hvis du har mod på det, så få klippet mere af næste gang 

Men ellers tror jeg at en varm chokolade- eller kastanjebrun farve ville være pænt til dig og så måske få klippet pandehår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.