Avent sutteflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2011

jette1983

Hejsa, jeg har en masse avent sutteflasker med sådan en plastic ring i sutten, nu har jeg så været så dygtig at smelte disse ringe og flaskerne er utætte uden dem, jeg har ledt og ledt på nettet efter et sted der sælger disse ringe uden jeg skal til at købe helt nye flasker men uden held, er der nogen af jer skønne piger der ved hvor jeg kan købe disse ringe i løsdele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Madam Blå

jette1983 skriver:

Hejsa, jeg har en masse avent sutteflasker med sådan en plastic ring i sutten, nu har jeg så været så dygtig at smelte disse ringe og flaskerne er utætte uden dem, jeg har ledt og ledt på nettet efter et sted der sælger disse ringe uden jeg skal til at købe helt nye flasker men uden held, er der nogen af jer skønne piger der ved hvor jeg kan købe disse ringe i løsdele?

Jeg leder selv efter dem - så jeg følger lige med her harlige købt nye sutteflasker, og de fulgteikke med nemlig.

Anmeld

7. december 2011

jette1983

Madam Blå skriver:

Jeg leder selv efter dem - så jeg følger lige med her harlige købt nye sutteflasker, og de fulgteikke med nemlig.

Er de flasker du har købt dem der hedder gold? Der skal man nemlig ikke bruge den ring, den er indbygget i sutten vist nok, mine hedder premium og de duer ikke uden den dumme ring, mælken løber ud over det hele uden. ØV

Anmeld

7. december 2011

Sifling

Jeg ved det ikke, men vil gerne høre hvordan du kom til at smelte dem, så man ikke selv kommer til det?

Anmeld

7. december 2011

jette1983

Sifling skriver:

Jeg ved det ikke, men vil gerne høre hvordan du kom til at smelte dem, så man ikke selv kommer til det?

Jeg glemte at hælde vand i steriliserings dimsen til microovnen, det kunne de åbentbart ikke tåle.

Anmeld

7. december 2011

jette1983

Op med sig, slet ingen der ved hvor man køber de ringe?

Anmeld

7. december 2011

millesofie

hvordan ser disse sutteflasker ud? jeg har nemlig en del tilsalg

er det sådan her nogle  for jeg sælger dem billigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2011

quindelist

Op med sig, slet ingen der ved hvor man køber de ringe?

har du tjekket på amazon.co.uk? der har jeg købt meget avent tilbehør.

Ellers prøv deres officielle hjemmeside -sidder på tlf så kan ikke lige linke

Anmeld

7. december 2011

jette1983

millesofie skriver:

hvordan ser disse sutteflasker ud? jeg har nemlig en del tilsalg

er det sådan her nogle  for jeg sælger dem billigt

De ligner ikke nogen af dem på dit billede, flasken er lidt hvidlig i det og blød i plasticen, det er lidt svært at forklare men de sælges bla. Ved tøjbamsen og hedder avent premium.

Anmeld

7. december 2011

cecilie1984

jette1983 skriver:

jeg har set ringene i kære børn i kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.