Luksusfælden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

Stumpen

Sidder lige og ser programmet og tænker "og jeg troede vi havde en dårlig økonomi", men vores minus er max på 1-1500 om måneden og er som regel arbejdet ind til den første (da K's løn er varierende og mit vikarjob giver lidt ekstra end der er regnet med i budgettet)

Jeg ved ikke om i ser det, men dette unge studerende par med hhv. fritidsjob og fuldtidsjob har 32000 til sig selv i mdr, men bruger 45000! De bor i hus og har så en lejlighed ved siden af som de lejer ud da de ikke kan få den solgt, men lejligheden taber de 3500 på hver md.
Derudover bruger de 5800 på mad, 1000 på hunde og 14000 i lommepenge pr. md. Det er jo helt vildt!!

Vi har tilsammen til mad og lommepenge ca. 6500 og vi er tre!!

Næsten ufatteligt for mig at de kan bruge så mange penge, men selvfølgelig "har" man dem eller giver man sig selv lov til at bruge så mange penge, ja så gør man det jo nok...

Men rystende altså...
Rystende herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Munder

Jeg har lige set det, og er ganske enig med dig. Jeg kan blive helt forbavset over, at man "lader stå til" på den måde.....

Anmeld

24. februar 2009

Stumpen

Jamen også det at man ikke er klar over hvor mange lommepenge man egentlig bruger... Hun regnede med 5000???

Hun var egentlig meget fornuftig og kunne da godt følge hende i at hundene knytter de sig til og bilen bare er en materiel gode.. Men bilen var jo netop en nødvendighed for at hun kunne tjene penge..

En anden ting er at selvfølgelig er man selv ansvarlig overfor at man låner 92000 til en rejse til USA, men fatter ikke at banken overhovedet er gået med til det... Vi ville aldrig kunne låne så mange penge til nydelse på nuværende tidspunkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.