Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på hvilke kager/bunde der går godt med hvilket slags fyld!?
og også gerne nogle opskrifter på forskellige bunde/kager som i synes er værd at dele herinde.
Jeg bager normalt bare chokoladekage, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: på hvilke kager/bunde der går godt med hvilket slags fyld!? og også gerne nogle opskrifter på forskellige bunde/kager som i synes er værd at dele herinde. Jeg bager normalt bare chokoladekage, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt
Drømmekagebunde med jordbær og maraboucreme er klart favorit her
Baagøe skriver: Drømmekagebunde med jordbær og maraboucreme er klart favorit her
HAr du en opskrift på din drømmekage? Lyder i øvrigt lækkert med marabou creme og jordbærmousse .. uhmm det skal da prøves. Jeg er selv blevet ret vild med Limemousse
Malli skriver: HAr du en opskrift på din drømmekage? Lyder i øvrigt lækkert med marabou creme og jordbærmousse .. uhmm det skal da prøves. Jeg er selv blevet ret vild med Limemousse
Her er den opskrift jeg har prøvet en del gange med stor succes:
Glutenfri kagebunde
Til 3 stk.(runde forme):
Fremgangsmåde:
Afkøles på bagerist
Kan fryses
Baagøe skriver: Her er den opskrift jeg har prøvet en del gange med stor succes: Glutenfri kagebunde Til 3 stk.(runde forme): 4 æg 1½ dl sukker 3/4 dl kartoffelmel 3/4 dl rismel 2 tsk. bagepulver Fremgangsmåde: De hele æg piskes til skum sammen med sukker kartoffelmel, rismel og bagepulver sigtes i æggemassen og vendes forsigtigt i dejen hældes i 3 smurte forme bages ca. 8 min. ved 200 grader Afkøles på bagerist Kan fryses
Malli skriver: Tak
Tak
Velbekomme
opper lige, og håber på flere LÆKRE opskrifter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128