elsker mit nye liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2011

bobbles

ja jeg har så mange gange før prøvet et vægttab, og i starten er det gået godt så har jeg tabt mange flotte kg, så efter ca en måneds tid så står vægten bare stille og så er jeg stoppet den kur, har prøvet det så mange gange alle de slankekure, men nu har jeg endelig fundet en kur der er lige mig, dog skal man virkelig have vilje styrken og for en gangs skyld i hele mit liv har jeg en vilje styrke  jeg er simpelthen så stolt af mig selv, og har snart rundet de første 10 kg som er smidt, og tillader mig lige at lægge et før billede op, fra før jeg tabte de 10 kg, også nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

silden85

ej hvor er det flot, hvordan har du tabt dig?

Anmeld

7. december 2011

B&J

ej hvor er du bare super sej, sådan du skal bare blive ved med at have den vilje styrke.....

kan du ikke mærke det på bukserne så??? de må side lidt løst når man smidder 10kg

Anmeld

7. december 2011

bobbles

silden85 skriver:

ej hvor er det flot, hvordan har du tabt dig?

jamen begyndte bare at spise sundt, og dyrke motion, og tabte så det ene kg efter det andet, også begyndte jeg på nupo kuren for en uge såden, og har yderligere tabt 3,8 kg på den kur og masser af vand og motion

Anmeld

7. december 2011

bobbles

B&J skriver:

ej hvor er du bare super sej, sådan du skal bare blive ved med at have den vilje styrke.....

kan du ikke mærke det på bukserne så??? de må side lidt løst når man smidder 10kg

jo jeg har 2 par cowboy bukser jeg kan passe igen, der er stadig et par stykker jeg ikke helt kan passe endnu, men har os altid gået i leggings fordi jeg ihvertfald de sidste 10 år har været overvægtig, men det bliver dejligt at komme ned i rigtige bukser igen, mangler ca at smide 20 kg så er jeg "normal" vægtigt igen. tror ikke jeg har været under 80 kg siden min konfirmation da jeg var 15 år

Anmeld

7. december 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

jo jeg har 2 par cowboy bukser jeg kan passe igen, der er stadig et par stykker jeg ikke helt kan passe endnu, men har os altid gået i leggings fordi jeg ihvertfald de sidste 10 år har været overvægtig, men det bliver dejligt at komme ned i rigtige bukser igen, mangler ca at smide 20 kg så er jeg "normal" vægtigt igen. tror ikke jeg har været under 80 kg siden min konfirmation da jeg var 15 år

JUBIII så er det fedt når man kan komme i nogle gamle bukser man ikke har kunne passe.... og du har nogle der venter på dig og skriger vi vil på jubii ej hvor er det fantastisk.....

du har klaret 10kg jamen så kan du også de sidste 20 jeg hepper på dig

jaaa det er for fedt så når man tænker på man aldrig har været så tynd længe ej så flot

Anmeld

7. december 2011

Christina.78

Sejt !!"

Anmeld

7. december 2011

bobbles

Christina.78 skriver:

Sejt !!"

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Whuu!! Flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.