Hvordan mærkes kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.212 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..
Ved godt det er et lidt sært spørgsmål men hvordan mærkes kvalme hos jer? Mærkes, føles kvalme?

Jeg er nemlig altid i tvivl om jeg har kvalme.. for jeg ved ærligt ikke hvordan det føles.

Håber der er nogen der vil beskrive deres kvalme for mig

Kram..

p.s anonyme svar er tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger..
Ved godt det er et lidt sært spørgsmål men hvordan mærkes kvalme hos jer? Mærkes, føles kvalme?

Jeg er nemlig altid i tvivl om jeg har kvalme.. for jeg ved ærligt ikke hvordan det føles.

Håber der er nogen der vil beskrive deres kvalme for mig

Kram..

p.s anonyme svar er tilladt.

for mit vedkommen var jeg sleeet ikke i tvivl. - så mon ikk du ved hvordan det følels når du for alvor får kvalme

Anmeld

6. december 2011

Isabella_mor

det føles sådan her.. 

man har en klump i halsen og får opkastfornemmelser någer man tænker på mad f.eks. man er svimmel og føler kroppen vejer 100 kg ekstra. og man har bare ikke lyst til at være i sin krop. man kan ikke finde hvile og alt er bare ubehageligt.

man føler bare at man skal ørle og nogle ørler og andre har bare kvalmen men ørler ikke..

jeg fik det værre når jeg kørte i bus eller bil f.eks når jeg havde kvalme i forbindelse med graviditeten.  

og det var ganske ubehageligt.. 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

for mit vedkommen var jeg sleeet ikke i tvivl. - så mon ikk du ved hvordan det følels når du for alvor får kvalme

Jeg har altid været i tvivl med kvalme. hehe.. Og så de gange jeg så har kastet op.. Ved ikke om det er kvalme jeg havde optil. haha..

Men altså det føles som en trykken, eller en stopklods som sidder lige der hvor halsen starter ed kravebenet.. Giver det mening?? men som om at der er noget der vil forbi den stopklods.. Og så sådan en underlig følelse ned i maven...
Ej jeg kan ikke forklare det.. haha

Anmeld

6. december 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg har altid været i tvivl med kvalme. hehe.. Og så de gange jeg så har kastet op.. Ved ikke om det er kvalme jeg havde optil. haha..

Men altså det føles som en trykken, eller en stopklods som sidder lige der hvor halsen starter ed kravebenet.. Giver det mening?? men som om at der er noget der vil forbi den stopklods.. Og så sådan en underlig følelse ned i maven...
Ej jeg kan ikke forklare det.. haha

for mig, lyder det til at du har kvalme.

når jeg har kvalme, så sidder det oppe i "halsen".

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det føles sådan her.. 

man har en klump i halsen og får opkastfornemmelser någer man tænker på mad f.eks. man er svimmel og føler kroppen vejer 100 kg ekstra. og man har bare ikke lyst til at være i sin krop. man kan ikke finde hvile og alt er bare ubehageligt.

man føler bare at man skal ørle og nogle ørler og andre har bare kvalmen men ørler ikke..

jeg fik det værre når jeg kørte i bus eller bil f.eks når jeg havde kvalme i forbindelse med graviditeten.  

og det var ganske ubehageligt.. 

Jeg jar det som om der sidder en stopklods i halsen.. Ja en klump. Og vand i munden.. Bøvser en hel del.. Og rynker på næsen..Og så har jeg sådan en underlig følelse ned igennem maven..

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

for mig, lyder det til at du har kvalme.

når jeg har kvalme, så sidder det oppe i "halsen".

Synes nok jeg kunne fornemme kvalmen, men så alligevel ikke.. Har været i tvivl i laaaang tid.. Altså ÅR... hæhæ.. Men ja det er sku nok kvalme.. Tak for det..

Anmeld

6. december 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Synes nok jeg kunne fornemme kvalmen, men så alligevel ikke.. Har været i tvivl i laaaang tid.. Altså ÅR... hæhæ.. Men ja det er sku nok kvalme.. Tak for det..

velbekomme da

Anmeld

6. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg jar det som om der sidder en stopklods i halsen.. Ja en klump. Og vand i munden.. Bøvser en hel del.. Og rynker på næsen..Og så har jeg sådan en underlig følelse ned igennem maven..

det kan meget vel være kvalme.. måske en mild grad .. 

Anmeld

6. december 2011

merle2010

bræk i halsen, man savler, har madlede, bøvser, føler konstant at man skal ørle...

jeg har kvalme hele tiden, og kaster op mange gange om dagen...

jeg er IKKE i tvivl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.