Vi har brug for jeres hjælp. (-:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2011

StineA

hej alle sammen.  
Vi er to piger fra en folkeskole som er igang med at lave projekt opgave her i 9 klasse. Vors overordnede emne er " Ungdom" og min veninde og jeg har valgt at have om unge mødre.
Vi er igang med at skrive om mødregrupper lige pt. og har læst noget om hvad man laver i en mødregruppe og sådan noget.
Vi har læst at nogle af jer skriver at i er til babybio.. Vil i ikke være søde at forklare os eller fortælle hvad det står for? det ville være en kæmpe stor hjælp for os! 
Håber i vil hjælpe os, det kunne være så fedt!
Knus S og C.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

stine_olesen

Hej Piger

Baby bio er nok lidt forskelligt fra sted til sted men i Nyk F, kan man den første fredag i mdr. tage sin baby og evt en veninde med i biografen, hvor der er et par udvalg af nye film man kan se mens man har baby og hele udstyret med ind. Det betyder lyden er knap så høj som normalt og der er en smule lys så du kan se baby osv.

Ellers er det et sted og møde andre med små børn og falde i snak omkring alle de ting man nu kan snakke om med en lille. med gode råd, erfaringer og irritiationer man nu skal ud med

Håber det kan bruges.

Anmeld

8. december 2011

CmarianN

StineA skriver:

hej alle sammen.  
Vi er to piger fra en folkeskole som er igang med at lave projekt opgave her i 9 klasse. Vors overordnede emne er " Ungdom" og min veninde og jeg har valgt at have om unge mødre.
Vi er igang med at skrive om mødregrupper lige pt. og har læst noget om hvad man laver i en mødregruppe og sådan noget.
Vi har læst at nogle af jer skriver at i er til babybio.. Vil i ikke være søde at forklare os eller fortælle hvad det står for? det ville være en kæmpe stor hjælp for os! 
Knus S og C.  

Eftersom vi er en Januar terminsgruppe, har vi ikke født endnu, og er derfor ikke i nogen mødregruppe endnu 

Jeg har ikke børn i forvejen, så kan desværre slet ikke hjælpe 

Pøj pøj!!!

Anmeld

17. december 2011

EKBJ

StineA skriver:

hej alle sammen.  
Knus S og C.  

Hej :-) jeg er dog ikke nået så langt endnu, er 19+4 :-) men hvis i har andre spørgsmål omkring unde mødre så er i velkomne til at spørger :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.