Glæder mig glæder mig glæder mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

HeidiW86

AmalieLaursen skriver:

ja det er jeg også glad for!

jeg er 21 og han er 22

er det jeres første?

Oki! 

Jep det er den første, så det hele er meget nyt og spændende. 

Hvad med jer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

AmalieLaursen

HeidiW86 skriver:

Oki! 

Jep det er den første, så det hele er meget nyt og spændende. 

Hvad med jer?? 

Ja

har i tænkt på navne endnu? (: til både dreng og pige?

Anmeld

6. december 2011

HeidiW86

AmalieLaursen skriver:

Ja

har i tænkt på navne endnu? (: til både dreng og pige?

Nej ikke endnu vil gerne lige se imorgen at alt er ok!! Inden jeg knytter mig mere! 

Må jeg ansøge om venskab har endnu ingen herinde! 

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

HeidiW86 skriver:

Nej ikke endnu vil gerne lige se imorgen at alt er ok!! Inden jeg knytter mig mere! 

Må jeg ansøge om venskab har endnu ingen herinde! 

forstår jeg godt

og ja da

Anmeld

6. december 2011

HeidiW86

AmalieLaursen skriver:

forstår jeg godt

og ja da

Det må være fantastisk når nu det også er den første for jer!! Er det ikke bare en ubeskrivelig følelse at sidde med den lille i armene? 

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

HeidiW86 skriver:

Det må være fantastisk når nu det også er den første for jer!! Er det ikke bare en ubeskrivelig følelse at sidde med den lille i armene? 

JO! min mand jonas elsker det også bare

Der er bare så meget gang i den lille frækkert når han er vågen, han sover jo cirka 18 timer , og vågner kun om natten hvis han er sulten :p så vi er lidt heldige hvad det angår.

Men hold op hvor han sparker med hans ben  det gjorde han også inde i maven , så meget at jeg fik et blåtmærke på knolgen , han skulle sparke hver ENESTE aften når jeg var på vej i seng, og hikke , min mand elskede det bare og synes det var skide sjovt at den lille lå der inde og hikkede. Vi vidste ikke om det var en ham eller hende da det var lidt mere spændende ikke at vide det før han kom ud

Vil i gerne vide om det er en dreng eller en pige? eller skal det være en overraskelse når du føder den lille?

Anmeld

6. december 2011

HeidiW86

AmalieLaursen skriver:

JO! min mand jonas elsker det også bare

Der er bare så meget gang i den lille frækkert når han er vågen, han sover jo cirka 18 timer , og vågner kun om natten hvis han er sulten :p så vi er lidt heldige hvad det angår.

Men hold op hvor han sparker med hans ben  det gjorde han også inde i maven , så meget at jeg fik et blåtmærke på knolgen , han skulle sparke hver ENESTE aften når jeg var på vej i seng, og hikke , min mand elskede det bare og synes det var skide sjovt at den lille lå der inde og hikkede. Vi vidste ikke om det var en ham eller hende da det var lidt mere spændende ikke at vide det før han kom ud

Vil i gerne vide om det er en dreng eller en pige? eller skal det være en overraskelse når du føder den lille?

Ih det må være helt fantastisk!! Jeg glæder mig så meget! 

Ved endnu ikke helt hvordan og hvorledes, det finder vi ud af til den tid!:-) 

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

HeidiW86 skriver:

Ih det må være helt fantastisk!! Jeg glæder mig så meget! 

Ved endnu ikke helt hvordan og hvorledes, det finder vi ud af til den tid!:-) 

Det er hårdt at føde, men det er en "god" smerte hvis du forstår

Det er også meget sjovt at se manden når han får lov til at holde babyen, min mand var sådan helt "åh nej hvor er han lille" altså der grinte jordmorderen lidt fordi han var så sød da han sagde det, hun kunne godt lide min mand, havde HELDIGVIS en sød jordmorder!  

Men altså min mand skulle studere den lille helt igennem, og rigtig meget hænderne og hans fødder, det gør min mand stadig  også det lille bløde punkt han har oppe i midten af hoved , der kører han sine læber over når han sover med den lille på hans bryst.

Du kan godt glæde dig til at se din mand holde den lille, og især hvis sin mand har nogle dejlige muskler på armene så forsvinder den lille nærmest helt væk.

Anmeld

6. december 2011

Rødhætte

HeidiW86 skriver:

Vil intet med dette indlæg andet end fortælle at jeg har vildt mange sommerfugle i maven skal til NF scanning imorgen og glæder mig bare så meget, så den lille bebs da jeg var indlagt pga. Dehydring.. Men nu det jo noget helt andet.. Glæder mig bare så meget.. 

Kan godt forstå du glæder dig det er så STORT! Håber der er en lille sprællebase på skærmen

Anmeld

6. december 2011

HeidiW86

AmalieLaursen skriver:

Det er hårdt at føde, men det er en "god" smerte hvis du forstår

Det er også meget sjovt at se manden når han får lov til at holde babyen, min mand var sådan helt "åh nej hvor er han lille" altså der grinte jordmorderen lidt fordi han var så sød da han sagde det, hun kunne godt lide min mand, havde HELDIGVIS en sød jordmorder!  

Men altså min mand skulle studere den lille helt igennem, og rigtig meget hænderne og hans fødder, det gør min mand stadig  også det lille bløde punkt han har oppe i midten af hoved , der kører han sine læber over når han sover med den lille på hans bryst.

Du kan godt glæde dig til at se din mand holde den lille, og især hvis sin mand har nogle dejlige muskler på armene så forsvinder den lille nærmest helt væk.

Ih hvor skønt!!!! 

Ødet må have været et vildt øjeblik, jeg glæder mig virkelig til det er min tur og ja til han skal stå med den i armene ogvirkelig forstå han e blevet far! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.