Hvordan så du ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Ja..han var lidt af en basse

Nu er det bassede næsten gået af ham..nu er han en stor opløben knægt på over 180 cm og 14 år

Haha, lyder lidt som min lillebror - han vejede 4980 og er nu 194 cm og 19 år gammel (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Muhmi

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er konstant skruk! arghh ikke så godt når den bette kun er 6 mdr

Silas er jo også kun 7½+ mdr gammel, men alligevel kan jeg slet ikke vente på den næste gang jeg skal være gravid.... Dog tager skrukheden lidt af når Anders husker mig på, hvor elendigt jeg havde det i min graviditet... Men det skræmmer mig ikke fra at gøre det hele igen og igen Man får jo simpelthen tusindfold igen jo

Anmeld

7. december 2011

Hailiesmom11

Muhmi skriver:

Silas er jo også kun 7½+ mdr gammel, men alligevel kan jeg slet ikke vente på den næste gang jeg skal være gravid.... Dog tager skrukheden lidt af når Anders husker mig på, hvor elendigt jeg havde det i min graviditet... Men det skræmmer mig ikke fra at gøre det hele igen og igen Man får jo simpelthen tusindfold igen jo

Jeg havde kun lidt kvalme og ondt i hofterne til sidst og elskede at være gravid og havde det fantastisk så vil så gerne være gravid igen men nu skal jeg igang med uddannelse så det passer ikke lige så godt ind lige nu...

Anmeld

7. december 2011

Toshiba

Muhmi skriver:

Åårrrh, det sidste billede er bare så smukt!

ja de blev rigtig gode

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Hold op hvor jeg bliver imponeret over vores kroppe nogle gange... Du ligner jo én der burde tippe forover hvert sekundt med den mavse der

Var den ikke voldsom at bære rundt på?

Det var jeg også hehe!

Som ungernes far så galant sagde, så var det lettere at hoppe over mig end gå udenom, hvis jeg vendte siden til
Ja man skulle jo tro, der var mindst 2 derinde..men det passer jo også fint vægtmæssigt.
Nå, der var også en kæmpe moderkage og en stor portion fostervand..så han har da haft det godt den "bette"

Anmeld

7. december 2011

Polkaprik

delimus skriver:

Dejligt at se en stor baby 

De holder meget øje med mig pt. Hvis jeg ikke har født inden tirsdag, sætter de mig igang.

Scanningen igår sagde 4300 g 

Hehe.. sidder selv og småsmiler hver gang jeg kigger de billeder for hun var bare en lille fed basse. men skruuuup lækker

Dejligt med nogle bassebabyer

Hvor langt er du henne? Jeg blev scannet på terminsdatoen og der sagde de 5800 g men troede ikke på det. Hun blev så født præcis 1 uge over termin

Anmeld

7. december 2011

delimus

Polkaprik skriver:

Hehe.. sidder selv og småsmiler hver gang jeg kigger de billeder for hun var bare en lille fed basse. men skruuuup lækker

Dejligt med nogle bassebabyer

Hvor langt er du henne? Jeg blev scannet på terminsdatoen og der sagde de 5800 g men troede ikke på det. Hun blev så født præcis 1 uge over termin

Er 39 + 0 idag så mangler en uge, så når nok ikke helt derop 

De sætter mig jo så igang på tirsdag, hvis ikke Blob har meldt sin ankomst inden 

Har så absolut heller ingen problemer med at få en stor baby, så må der jo bare være det mere at holde af 

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Hailiesmom11 skriver:

Jeg havde kun lidt kvalme og ondt i hofterne til sidst og elskede at være gravid og havde det fantastisk så vil så gerne være gravid igen men nu skal jeg igang med uddannelse så det passer ikke lige så godt ind lige nu...

Passer heller ikke så godt ind her... Skal jo passe en brudekjole om fem mdr. så går det ikke man har stor mavse på

Desuden vil jeg gerne have en sommerbaby næste gang og så er det liiidt sent ude nu her

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

Det var jeg også hehe!

Som ungernes far så galant sagde, så var det lettere at hoppe over mig end gå udenom, hvis jeg vendte siden til
Ja man skulle jo tro, der var mindst 2 derinde..men det passer jo også fint vægtmæssigt.
Nå, der var også en kæmpe moderkage og en stor portion fostervand..så han har da haft det godt den "bette"

Haha!! Hvor var det da sødt sagt Ej... Det er en voldsom mavse, faktisk den største jeg har set, medmindre det har været femlinger og derover... Ja sorry... Men en tvillingemave kan ikke engang slå den hehehe

Puha... Så har din lille krop godt nok rendt rundt med ekstra meget babyværk... Er lidt glad for at vi i min familie føder knap så store babyer...

Anmeld

7. december 2011

Noahmor

Muhmi skriver:

Sidst i graviditeten og hvad blev resutatet af din mavse? Bare sådan af ren og skær nysgerrighed

Billedet er vist taget dagen før eller på dagen hvor jeg føder Og jeg fik jo min lille Silas ud af det

Billedet er taget tre dage før jeg fødte og blev en dreng. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.