Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej tøsser
jeg er i dag 18+3 og ja har et spørgsmål angånde liv i mavsen.
mærker små bobler men ja ved ikk om det er den lille snut som spærker/rumstere så ville høre hvordan i mærkede liv første gang
knus den kommende mor til freja <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tulle92 skriver: hej tøsser jeg er i dag 18+3 og ja har et spørgsmål angånde liv i mavsen. mærker små bobler men ja ved ikk om det er den lille snut som spærker/rumstere så ville høre hvordan i mærkede liv første gang knus den kommende mor til freja <3
Det kan sagtens være den lille bebs der ligger og sparker i mavsen. Det gjorde det ved mig omkring uge 18.
det kan det sagtens havde dog ingen bobler selv, min sparkede bare, men har flere veninder der oplevede det
tillykke med graviditeten også
mulle85 skriver: det kan det sagtens havde dog ingen bobler selv, min sparkede bare, men har flere veninder der oplevede det tillykke med graviditeten også
mange tak ;D
tulle92 skriver: mange tak ;D
så lidt
mulle85 skriver: så lidt
Der er også en anden grund til at det bobler i maven.
Det kan være at det også er fordi de hikker
Vanessa95 skriver: Der er også en anden grund til at det bobler i maven. Det kan være at det også er fordi de hikker
det er ikke utænkeligt
hvor langt var det du hen
Her startede det også med bobler da jeg var 17+3, så det kan det sagtens være. Især nu hvor jeg også mærker blide spark og puf, kan jeg mærke at boblerne er lillemanden der møffer rundt
Ej hvor skønt
Sådan mærkede jeg også Benjamin til at starte med. Som små bobler - det er helt ubeskriveligt
Jeg mærkede os bobler omkring uge 18-20 - Lidt lige soom hvis man er sulten eller skal slå en prut
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128