så kommer dagen i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

eliasogmor

ja i morgen skal min lillebaby have lagt dræn i, og pu ha hvor jeg ikke glæder mig.....nogle råd???? vi skal ind kl 9.50 0g han skal være fastende 5 timer før... skal jeg så hive ham op 4.30 og give ham mad eller......tror ikke engang han vil spise der........pu ha glæder mig altså ikke.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

A.

puha..stakkels elias. er der nogen som ta´med jer der?? du skriver bare hvis det er noget

Anmeld

24. februar 2009

Lise

Da min søn skulle have lagt dræn havde jeg sat vækkeuret til kl 2 om natten, hvor jeg stod op og gav ham en flaske... aner ikke om det hjalp, men det var ikke noget problem ikke at få noget at spise før efter nogle timer næste dag... Da vi stod op om morgenen legede og hyggede vi os bare max indtil afgang, så han slet ikke havde tid til at tænke over om han var sulten Det gik fint - og han er altså en lille ædedolk!!!

Ellers det bedste råd: slap af - det er IKKE så slemt

Held og lykke!

Anmeld

24. februar 2009

eliasogmor

Lise skriver:

Da min søn skulle have lagt dræn havde jeg sat vækkeuret til kl 2 om natten, hvor jeg stod op og gav ham en flaske... aner ikke om det hjalp, men det var ikke noget problem ikke at få noget at spise før efter nogle timer næste dag... Da vi stod op om morgenen legede og hyggede vi os bare max indtil afgang, så han slet ikke havde tid til at tænke over om han var sulten Det gik fint - og han er altså en lille ædedolk!!!

Ellers det bedste råd: slap af - det er IKKE så slemt

Held og lykke!

hvor gammel var han der???

Anmeld

24. februar 2009

Lise

1 år og nogle måneder

Anmeld

24. februar 2009

Pia.

Pøj Pøj... Det er hurtigt overstået ....
Tag en lille dyne eller noget andet han er glad for med så han har det når han vågner op og når han skal sove...

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2009

Munder

Andrea fik lagt dræn og taget polypper i november, og det gik rigtig godt. Allerede om aftenen var hun ok frisk.

Vi havde ikke så mange problemer med, at hun ikke fik mad fra aftenen før, vi afledte hende bare, når hun ville have noget.

Pøj pøj herfra. Tro mig, det er en kæmpe forbedringe for de små at få lagt det. Andrea var syge hele sidste vinter, og har i år stort set ikke fejlet noget.

Anmeld

24. februar 2009

Christinahr

Aia fik lagt det i sidste måned og efter en time sad hun og grinede på mac med en burger. Jeg var også meget nervøs men det gik så skide nemt

Anmeld

24. februar 2009

H+S Skjolgborg.

5 timer før???..Nu har min søn fået det lagt 6 gange og alle gange har det været 6 timer før med mad og 2 timer før med lidt vand..
Jeg ville give ham ggodt med mad om aften og lidt igen inden seng tid også se om han ikke kan sove så tæt på til i skal afsted..
Jeg ville ikke hive ham op.
de gang da Benjamin var helt lille fik vi også morgentider og jeg nået kun af give ham lidt vand før han skulle opereres(2 timer før)
Knus fra Henriette som kender til det har selv været turen igellem også som lille...

Anmeld

24. februar 2009

H+S Skjolgborg.

p.sbenjamin var 1 gang 10 mdr da han fik dræn i også har han næsten fået lagt dem i en gang om år - i 2002 og 2004

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.