Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger <3 Vi var til MD scanning i dag og vi venter os en velskabt lille pige hun blev gemmenscannet og alt var som det skulle være. hun er sund og rask og vokse som hun skal meeen var noget utilfreds med at mor blev trykket på maven så hun møffede noget rundt derinde helt perfek <3 Elsker simpelthend at mærke liv i maven, en lille Mynthe Eline
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med den lille PIGE
Og med at alt var fint og I fik en dejlig oplevelse
ihh stort tillykke søødeHvor er det dejligt.Glæder mig til det bliver vores tur den 16 dec
NNL skriver: Stort tillykke med den lille PIGE Og med at alt var fint og I fik en dejlig oplevelse
Tak det var så dejlig at de den lille igen.
Kruse90 skriver: ihh stort tillykke søødeHvor er det dejligt.Glæder mig til det bliver vores tur den 16 dec
Tak søde, prøv at tænk vi skal have en lille pige kan jeg godt forstå i gør og det bliver lige så fantastisk som sidste gang (:
Camillee skriver: Tak søde, prøv at tænk vi skal have en lille pige kan jeg godt forstå i gør og det bliver lige så fantastisk som sidste gang (:
jaah det er vildt fantastiskEr slet ikke i tvivl om det bliver lige så fantastisk. Kunne jo kigge på hende lillepigen i flere timer
Kruse90 skriver: jaah det er vildt fantastiskEr slet ikke i tvivl om det bliver lige så fantastisk. Kunne jo kigge på hende lillepigen i flere timer
Ja, vi har tit snakket om at det er vildt at man allerede elsker de små pus så højt!
Camillee skriver: Ja, vi har tit snakket om at det er vildt at man allerede elsker de små pus så højt!
Det har vi også Det er helt vildt.Men det gør man bare, og jeg sidder også tit og nusser maven
Kruse90 skriver: Det har vi også Det er helt vildt.Men det gør man bare, og jeg sidder også tit og nusser maven
Ja det gør jeg også (: og når lillepigen rumler rundt derinde har i fundet navn søde?
Camillee skriver: Ja det gør jeg også (: og når lillepigen rumler rundt derinde har i fundet navn søde?
Vi har snakket lidt om toMen vi er slet ikke sikreVi skal lige have kigget lidt mere heheVi vil bare ikke ud med det endnu, før vi er ved at nærme os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128