Risikogruppe? Nogen herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Der var eller er placeret i risiko gruppe i forbindelse med graviditet? Hvorfor og hvilken betydning fik det for graviditeten?

Håber nogen vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Der var eller er placeret i risiko gruppe i forbindelse med graviditet? Hvorfor og hvilken betydning fik det for graviditeten?

Håber nogen vil svare

jeps mig.... Da jeg har psykisk lidelse.

det betød "bare" jeg fik 1 time ved jordmoderen hver gang til snak om alt muligt.. + de alm ting

sundhedsplejerske kom i hjemmet til snak inden fødslen.

Og fik tilbudt at blive på sygehuset 4 dage - til trods for det var 2. barn

Var SUPER glad for alle tingene

Anmeld

6. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Håber nogen vil svare

Er det, det man kalder en fødsels journal på blå papir? altså der er større risici for at få en fødselsdepression?

hvis ja- så nej ikke noget ud over at du har "krav" på flere besøg, hjælp efter fødselen. Det har intet med kommunen kommer og kigger på om du gør det rigtigt. Det er udelukket for at hjælpe at DU har det godt med det hele, fødsels, følelser osv.

Tag imod det! det er mit råd!

Anmeld

6. december 2011

maria_wlt

Jeg var med Tristan.

Han er enægget tvilling men hans bror havde en misdannelse. Det resulteret i en forsterreduktion i uge 19. 

Jeg havde scanniger hver 14 dag og ekstra speciel læge både på OUH og på Riget.

Jeg havde INGEN gener eller noget.

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

Flodkilling skriver:

Er det, det man kalder en fødsels journal på blå papir? altså der er større risici for at få en fødselsdepression?

hvis ja- så nej ikke noget ud over at du har "krav" på flere besøg, hjælp efter fødselen. Det har intet med kommunen kommer og kigger på om du gør det rigtigt. Det er udelukket for at hjælpe at DU har det godt med det hele, fødsels, følelser osv.

Tag imod det! det er mit råd!

præcis - det er et sikkerhedsnet til mor - ikke et fangst-net

Jeg var glad for det... og var rolig med de "holdte øje" med om jeg havde det godt

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Håber nogen vil svare

Jeg var igennem den store omgang med fostervandsprøve da moderkage biopsi íkke kunne lade sig gøre. havde en risiko faktor på 1:95 på downs. føj det har været hårdt men nu er svaret heldigvis kommet, og vi venter en lille pige uden kromosomfejl. og vi har md næste uge.

Er du i risiko gruppen og hvorfor hvis jeg må spørge ?

Anmeld

6. december 2011

Sildefisk

Jeg var i begge graviditeter grundet meget forkortet LH. Gik til tjek(kontrol scanninger) ca hver 14 dag fremtil uge 34.

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

årh kender alt til dette. Vi fik 1:50, men moderkageprøve viste heldigvis intet galt.

Har mistet 3 gange tidligere. Så skal derfor holdes ekstra øje med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.