37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

MissTas

Ditte_Marie skriver:

Ét styks fuldbåren lille pigebarn

Hun står nu fast i mit bækken - det er meget lidt jordemoderen kan rykke på hendes hoved. Det kan godt mærkes når jeg rejser mig - man skal lige op og "i gang". Det gør sgu lidt ondt i hele understellet. Lægen skønner hende til lidt over 3000 gram.

Jeg har fået meget mere væske i kroppen - har taget 5kg på, på lidt over en uge Så i alt + 22,7kg. Mine fingre sover næsten hele tiden og huden virker bare for lille til min krop. Det er sgu også svært at få støvlerne på  (billedet af min fod, er ikke engang når det er værst).

Men jeg har stadig ingen stærkmærker Så det er fantastisk.

Min læge har haft taget blodprøver på mig - pga. mistanke om svangerskabsforgiftning. De var heldigvis fine, men hun vil stadig gerne holde øje med mig.

Glæder mig til at få min krop og "mobilitet" tilbage Er egentlig slet ikke nervøs for fødslen - kan slet ikke sætte mig ind i, at jeg indenfor kort tid kan have VORES barn i mine arme.. Det er for vildt.

Vi sover med hendes dyne imellem os om natten - det er så hyggeligt

Bella Elina, du er højt elsket!

iiih så fin nu er der ikke længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

Hvor er du fin nu er der ikke længe til

Anmeld

9. december 2011

mimi1507

ej hvor er den bare blevet flot .. glæder mig til at se hende på billeder .

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Rigtigt fin babyhule!

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Super flot mave Og fod

Anmeld

11. december 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Ahrmen sikke du smider om dig med smukke mave billeder idag  Puha, vand i ben og fødder... kan huske det alt for godt. Belastende. Meeeen det går væk igen ligesom alle andre minus ting

Det er vildt så mange gener det kan give synes jeg .. glæder mig til at få hende ud så jeg kan få min krop for mig selv

Anmeld

11. december 2011

lilledittemor

banditten2011 skriver:

sikke en flot mave og hold da op hvor er du bar en flot gravid

Bar rolig de kilo flyver af igen bagefter

Sender en masse ve støv afsted i din retning og krydser fingre for i snart har hende i jeres arme

ih tak

ja, det kunne være lækkert

Anmeld

11. december 2011

Mor til Mike

Ditte_Marie skriver:

Ét styks fuldbåren lille pigebarn

Hun står nu fast i mit bækken - det er meget lidt jordemoderen kan rykke på hendes hoved. Det kan godt mærkes når jeg rejser mig - man skal lige op og "i gang". Det gør sgu lidt ondt i hele understellet. Lægen skønner hende til lidt over 3000 gram.

Jeg har fået meget mere væske i kroppen - har taget 5kg på, på lidt over en uge Så i alt + 22,7kg. Mine fingre sover næsten hele tiden og huden virker bare for lille til min krop. Det er sgu også svært at få støvlerne på  (billedet af min fod, er ikke engang når det er værst).

Men jeg har stadig ingen stærkmærker Så det er fantastisk.

Min læge har haft taget blodprøver på mig - pga. mistanke om svangerskabsforgiftning. De var heldigvis fine, men hun vil stadig gerne holde øje med mig.

Glæder mig til at få min krop og "mobilitet" tilbage Er egentlig slet ikke nervøs for fødslen - kan slet ikke sætte mig ind i, at jeg indenfor kort tid kan have VORES barn i mine arme.. Det er for vildt.

Vi sover med hendes dyne imellem os om natten - det er så hyggeligt

Bella Elina, du er højt elsket!

Du er simpelthen så smuk gravid! Det er godt nok længe siden jeg har set en der både er højgravid, og ligner en helt million på samme tid!

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Mor til Mike <3 skriver:

Du er simpelthen så smuk gravid! Det er godt nok længe siden jeg har set en der både er højgravid, og ligner en helt million på samme tid!

Hvad med dig selv? - fedterøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.