Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold nu op hvor er den altså super smart wow altså sikke et lækkert køb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ma-lu skriver: Nøj den fiin Dubai.. - det var tarveligt De siger det gir uheld at samle sengen, du turde?! Hm.. Jeg overvejer .. Barnevognen har jeg dog ik herhjemme
Nøj den fiin Dubai.. - det var tarveligt
De siger det gir uheld at samle sengen, du turde?! Hm.. Jeg overvejer .. Barnevognen har jeg dog ik herhjemme
Haha... Jeg samlede den ikke selv Meeen, tror nu heller ikke på alt det der overtro.. :p
Bshizzle skriver: Hvor er den bare sej.. Nu kunne jeg ikke lade vær med at ligge mærke til baggrunden.. .. i må ha en fed udsigt.. men hold da OP jeg turde ikke bo så højt oppe !! Højdeskræk længe leve.. ..eehh
Hvor er den bare sej.. Nu kunne jeg ikke lade vær med at ligge mærke til baggrunden.. .. i må ha en fed udsigt.. men hold da OP jeg turde ikke bo så højt oppe !! Højdeskræk længe leve.. ..eehh
Haha!
Vi bor på 22., er også enormt højdeskræk, men synes faktisk ikke det er så galt hvor vi bor
Hvor er hun heldig, den unge dame som kommer til at ligge deri!
Og FEDT at man "bare lige" skal samle hende op om natten og så smække hende over på bordet - og den kan jo stå i soveværelset uden at det fylder for meget
-Sigrid- skriver: Hvor er hun heldig, den unge dame som kommer til at ligge deri! Og FEDT at man "bare lige" skal samle hende op om natten og så smække hende over på bordet - og den kan jo stå i soveværelset uden at det fylder for meget
Ja det er jo lige det Den er allerede på soveværelset, sammen med ammestol og vugge. Det er deeeejligt med god plads
ciepige skriver: Ja det er jo lige det Den er allerede på soveværelset, sammen med ammestol og vugge. Det er deeeejligt med god plads
Haha lyder skønt Hvad med dig, skulle du ikke snart til DK?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128