Løbende billeder af jeres babyer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2011

MaybeBaby

Ja, har også smidt sådan én her ude  på forsiden, men I skulle da ikke snydes for disse billeder, og så selvfølgelig for at spamme tråden med jeres billeder

Ca. hver 5. uge tager jeg et billede af Tristan, hvor han lige har været i bad (Det lyder egentlig lidt som om, det er det eneste tidspunkt, han bliver vasket! )

Så først vil jeg lige vise jer dem (Og et som bare er for hyggens skyld, fordi han ligger og snakker med hesten på dynen)

Har I 3-4 billeder med 4 ugers interval eller lign. så smid dem herind, så vi alle kan sige I kor: "Gud, hvor går tiden hurtigt!"

Jeg glæder mig til at se, hvor meget jeres bebser har ændret sig 

/Mette - der stadig ikke har en fungerende computer, og derfor ikke så ofte er herinde - hurra for at den stationære lige stod tændt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

HeidiØ

Her er William:

1. 4 dage
  2. 4 uger
  3. 8 uger
  4. 12 uger

Jeg har ikke lige taget det med det samme tøj osv, men der er stadig sket en udvikling kan man se skønt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2011

Ka+Ma=Be

Amen hvor er det vildt! Der sker bare så meget så hurtigt! Hvor er det nogle helt fantastiske billeder! 

Kunne ikke lade være med at smile lidt (læs: hulkede vist lidt for højt af grin) over din kommentar med badet  

Anmeld

6. december 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Amen hvor er det vildt! Der sker bare så meget så hurtigt! Hvor er det nogle helt fantastiske billeder! 

Kunne ikke lade være med at smile lidt (læs: hulkede vist lidt for højt af grin) over din kommentar med badet  

Hihi den fniste jeg også lidt over, den kommentar!

Anmeld

6. december 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Her er William:

1. 4 dage
  2. 4 uger
  3. 8 uger
  4. 12 uger

Jeg har ikke lige taget det med det samme tøj osv, men der er stadig sket en udvikling kan man se skønt!

Nøøøj, hvor skøn - og virkelig et ansigt med karakter! Hvem synes folk, han ligner mest? Elsker det 2. sidste billede i den striberet trøje! 

Anmeld

6. december 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Mange tak - og ja da jeg lige læste mit indlæg igennem, så jeg bare, at det lød helt forkert!  Og så glæder jeg mig til at se billeder af din bette guldklump!

Anmeld

6. december 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Nøøøj, hvor skøn - og virkelig et ansigt med karakter! Hvem synes folk, han ligner mest? Elsker det 2. sidste billede i den striberet trøje! 

Ja det andet billede er helt vildt godt! Jeg synes han ligner Heidi helt vildt meget  

Anmeld

6. december 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Mange tak - og ja da jeg lige læste mit indlæg igennem, så jeg bare, at det lød helt forkert!  Og så glæder jeg mig til at se billeder af din bette guldklump!

Hehe  

Jeg prøver lige at finde nogle billeder af guldklumpen!  

Anmeld

6. december 2011

Ka+Ma=Be

Årh mors lille baby! Hvor bliver tiden dog af!?

(ja som sædvanligt er jeg lidt dårlig til at begrænse mig &nbsp

Knap 8 timer gammel:

2 dage gammel:

1 måned gammel:

1 måned og 24 dage:

2 måneder og 8 dage:

Er jeg den eneste, der synes, at billederne er flest fra de første par måneder?  Jeg skal da vist lige igang med kameraret igen!  

Anmeld

7. december 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ih tak søde

Jamen han ligner mig på billeder fra da jeg var lille .. men ellers har han masser af Thomas' træk, f.eks. næsen

Hvad med Tristan? Elsker i øvrigt navnet, hos os stod det mellem William, Tristan og Samuel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.