Kommer da lige pludselig i tvivl!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Anonym trådstarter

Halløj..

Nu kommer jeg i tvivl har aldrig været til NF før, skal imorgen og vi glæder os helt vildt!! 

Men bliver man scanner uden på eller indeni, kan jeg regne med at skulle have bukserne af?? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Halløj..

Nu kommer jeg i tvivl har aldrig været til NF før, skal imorgen og vi glæder os helt vildt!! 

Men bliver man scanner uden på eller indeni, kan jeg regne med at skulle have bukserne af?? 

Knus 

Det er udenpå de scanner :-)

Anmeld

6. december 2011

LeneKE

Det er udenpå JEg fik af vide af en bekendt da jeg skulle til NF at hvis man har meget fedt på maven, så gør de det indefra, men jeg havde temmelig meget maveflæsk da jeg blev scannet og der var ingen problemer

Så du kan vidst godt beholde bukserne på og glæde dig til en dejlig oplevelse, for det er fantastisk at se den lille

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Det er udenpå de scanner :-)

Tusind tak for hurtigt svar! 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Det er udenpå JEg fik af vide af en bekendt da jeg skulle til NF at hvis man har meget fedt på maven, så gør de det indefra, men jeg havde temmelig meget maveflæsk da jeg blev scannet og der var ingen problemer

Så du kan vidst godt beholde bukserne på og glæde dig til en dejlig oplevelse, for det er fantastisk at se den lille

Tusind tak for hurtigt svar!!  

Glæder mig så vildt meget ja og det gør manden også!!! 

Anmeld

6. december 2011

Cookiemonsteret

Jeg blev både scannet udefra og indefra og Jeg var altså meget slank..  

Så det er nok forskelligt fra scanningslæge til scanningslæge og nok os hvordan barnet ligger  

Anmeld

6. december 2011

Caroline86

som udgangspunkt er det en udvendig scanning, men du kan "risikere" at de ikke kan scanne ordentligt og at det derfor ender med en indvendig scanning

jeg håber du får en god scanning

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Tak alle sammen!!  Okay så forbereder jeg mig p begge ting!!! 

Anmeld

6. december 2011

M&N

Anonym skriver:

Halløj..

Knus 

Jeg var til NF i fredags og der scannede de mig udvendigt først, men bebse havde valgt at krølle sig sammen så scannede hun mig indvendigt men det gik ikke som forventet så scannede hun mig udvendigt igen :-)

Så forbered dig på begge dele 

God scanning til jer 

Anmeld

6. december 2011

--BabyMus--

Jeg blev scannet både indeni og uden på.

Grunden til de scannede indeni var at de ville være helt sikker på, at der ikke lå en tvilling og gemte sig bagved, da det har været tilfældet i familien før, og tvillingen først blev opdaget ved MD scanningen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.