Så kom dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2011

delimus

Puha, se er der ikke længe til vi skal på sygehuset 

Er SÅ spændt på, om jeg bliver sat igang idag, hvilket jeg virkelig tror de gør. Har bare ikke sovet i nat, så er lidt kvæstet og så kaster jeg op, hvilket jeg altid gør når der er nerver på  Det er nok det værste ved at have fået denne dato, nervøsiteten har virkelig haft tid til at spire den sidste stykke tid med nedtællingen 

Så nu vil jeg ned os smide det sidste i tasken og tjekke og dobbelttjekke om der nu skulle være noget der er smuttet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

OverTheRainbow

delimus skriver:

Er SÅ spændt på, om jeg bliver sat igang idag, hvilket jeg virkelig tror de gør. Har bare ikke sovet i nat, så er lidt kvæstet og så kaster jeg op, hvilket jeg altid gør når der er nerver på  Det er nok det værste ved at have fået denne dato, nervøsiteten har virkelig haft tid til at spire den sidste stykke tid med nedtællingen 

Så nu vil jeg ned os smide det sidste i tasken og tjekke og dobbelttjekke om der nu skulle være noget der er smuttet 

WUHU Delimus....!!!!

Det er dødspændende.. GLÆDER mig til at læse at du har hevet guldet i land

RIGTIG meget pøj pøj jeg sender positiv energi

Anmeld

6. december 2011

Mizz-sommer

delimus skriver:

hej søde...

åh hvor bliver det spænden i dag :d

gad godt det var mig

forstår godt din nervøsitet..

- tror jeg også jeg vil være vis jeg havde dato og tid...

ej håber alt går godt.. og glæder mig til at høre fra dig også  jeg få at når jeg høre fra dig er jeres guldklump kommet til verden

held og lykke

rigtig mange tankerog knus her fra

Anmeld

6. december 2011

Henriette Aaby

Det bliver bare så spændende, og god fornøjelse med det største der kan ske her i livet

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre hvordan det er kommet til at gå, og hvem der dukkede op

Anmeld

6. december 2011

Københavnermor

delimus skriver:

Ihh, hvor spændende!! Jeg kan godt forstå du er nervøs!

Rigtig meget held og lykke. Vi vil glæde os til en opdatering, forhåbentligt efter en dejlig fødsel!

Mange kram, MedRogn 

Anmeld

7. december 2011

delimus

Her har I mig tilbage..... 

Stadig med Blob i maven.... 

Åhh hvor har jeg bare en træls fornemmelse i kroppen.

Nå, men var jo til scanning igår og nu er Blob så på de 4300 g 

Men nej nej, det er jo ikke 4500 g så de ville ikke gøre noget. 
Blev simpelthen så skuffet på en måde, for det var min eneste chance for at vide 100 % at Thomas ville være der til fødslen

Men nu er plan sådan her: Har termin på onsdag og har en tid hos jordemoderen om tirsdagen og hvis jeg ikke selv er gået i fødsel inden, så sætter de mig igang der med 100 % sikkerhed.

Som hun sagde igår, så er det jo bedst, hvis jeg går i fødsel af mig selv, specielt når det er så stort et barn. Det er jeg helt med på og vil jo alt det bedste for Blob, men hende lægen jeg var til samtale hos forrige gang, var på så sikker i sin sag på, at de ville sætte mig igang igår, så var bare sådan lidt øv agtigt at tage hjem igen.

MEN fik set det kønneste lille ansigt i detaljer på scanningen, så noget fik vi da ud af vores udflugt. 
Så når det ikke blev igår, så har vi bestemt at jeg bare går i fødsel af mig selv på søndag, det vil passe os fint  

Anmeld

7. december 2011

Klara

delimus skriver:

Her har I mig tilbage..... 

Stadig med Blob i maven.... 

Åhh hvor har jeg bare en træls fornemmelse i kroppen.

Nå, men var jo til scanning igår og nu er Blob så på de 4300 g 

Men nej nej, det er jo ikke 4500 g så de ville ikke gøre noget. 
Blev simpelthen så skuffet på en måde, for det var min eneste chance for at vide 100 % at Thomas ville være der til fødslen

Men nu er plan sådan her: Har termin på onsdag og har en tid hos jordemoderen om tirsdagen og hvis jeg ikke selv er gået i fødsel inden, så sætter de mig igang der med 100 % sikkerhed.

Som hun sagde igår, så er det jo bedst, hvis jeg går i fødsel af mig selv, specielt når det er så stort et barn. Det er jeg helt med på og vil jo alt det bedste for Blob, men hende lægen jeg var til samtale hos forrige gang, var på så sikker i sin sag på, at de ville sætte mig igang igår, så var bare sådan lidt øv agtigt at tage hjem igen.

MEN fik set det kønneste lille ansigt i detaljer på scanningen, så noget fik vi da ud af vores udflugt. 
Så når det ikke blev igår, så har vi bestemt at jeg bare går i fødsel af mig selv på søndag, det vil passe os fint  

Uh, kan forstå at du på en måde er skuffet.... når man blevet mentalt indstillet på at blive sat igang!!

Men det er da ikke andet for end at se det positive i det, at i får chancen for at fødslen går igang af sig selv
og det er jo godt nok at det ikke er en kæmpe baby du har så her langt!

Krydser fingrene for at det bliver nu her til weekenden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.