av, kedsomhed og en masse øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Koen.

Hej piger!

Skal lige lufte humøret ud for i dag er det filme ikke på højdepunktet Jeg har jo allerede bækkenløsning og har samtidig os brok mellem de øverste mavemuskler, så har ret ondt det meste af tiden desværre og må overgive mig meget til sofaen pt

Men som om det ikke var nok, så valgte min computer af dø den anden dag så må nøjes med mobilen og F***** om der nu ikke os er noget galt med vores tv, den laver billedet i forkerte farver og gær det svært at læse undertekster

Arrr beklager mit brok men det er bare ikke min dag piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

NNL

Det er det vi er her for, så kom du bare med det hele Det var da heller ikke så lidt der går galt på én gang for dig/jer... Føler virkelig med dig!

Håber du får det bedre snart og at alle tingene begynder at "opføre sig" ordentligt igen. Ellers kommer du bare med et indlæg mere, hvis det hjælper lidt

Men hey, hvis det kan hjælpe på humøret, så har du en fantastisk dejlig lille baby i maven, vi er snart halvvejs i denne gruppe, udenfor (mit vindue) er det smukt og hvidt, og det er snart jul

Sender positive tanker i din retning

Anmeld

6. december 2011

viben

Sender dig lige en stooor

Hvor må det være træls at have konstante smerter - klart det påvirker humøret!!

Må jeg være med på en brokker? På fredag er det et år siden min mor døde... Og jeg kan bare mærke at det presser på - ikke engang MD scanningen kunne gøre mig rigtig glad... Øv øv øv

Anmeld

6. december 2011

NNL

viben skriver:

Må jeg være med på en brokker? På fredag er det et år siden min mor døde... Og jeg kan bare mærke at det presser på - ikke engang MD scanningen kunne gøre mig rigtig glad... Øv øv øv

Årh altså, stakkels dig...

Hvor skal man da bare huske at sætte pris på at man har det godt, og ikke mindst på de dejlige personer man har i sit liv...!!

Masser af tanker til dig også!

Anmeld

6. december 2011

viben

NNL skriver:

Årh altså, stakkels dig...

Hvor skal man da bare huske at sætte pris på at man har det godt, og ikke mindst på de dejlige personer man har i sit liv...!!

Masser af tanker til dig også!

Det har du helt sikkert ret i  Og heldigvis har vi jo noget at glæde os til og se frem til  Men det er nu også lidt svært at være gravid uden at have sin mor, der er så mange ting jeg ville spørge hende om hvis jeg kunne, og så mange ting jeg ville dele med hende...

Anmeld

6. december 2011

NNL

viben skriver:

Det har du helt sikkert ret i  Og heldigvis har vi jo noget at glæde os til og se frem til  Men det er nu også lidt svært at være gravid uden at have sin mor, der er så mange ting jeg ville spørge hende om hvis jeg kunne, og så mange ting jeg ville dele med hende...

Det kan jeg sagtens forstå... Er meget glad for at have min mor i graviditeten, selvom hun bor lidt langt væk og vi ikke ses så tit. Men vi snakker sammen hver dag alligevel 

Anmeld

6. december 2011

Koen.

NNL skriver:

Det er det vi er her for, så kom du bare med det hele Det var da heller ikke så lidt der går galt på én gang for dig/jer... Føler virkelig med dig!

Håber du får det bedre snart og at alle tingene begynder at "opføre sig" ordentligt igen. Ellers kommer du bare med et indlæg mere, hvis det hjælper lidt

Men hey, hvis det kan hjælpe på humøret, så har du en fantastisk dejlig lille baby i maven, vi er snart halvvejs i denne gruppe, udenfor (mit vindue) er det smukt og hvidt, og det er snart jul

Sender positive tanker i din retning

Tak hvor er du sød ja når Liam sparker løs gør det smerterne nemmere at udholde for jeg ved hvad der kommer ud af det

Anmeld

6. december 2011

Koen.

viben skriver:

Det påvirker humøret meget os derfor jeg prøver at komme ud med det væreste inden jeg skal hente min prinsesse

Stort kram tilbage kender så godt de følelser du sidder med, min får døde da jeg var 14 år og hver gang man rammer årsdagen daler humøret!

Her hjælper det meget at komme en tur på kirkegården, og "snakke" med ham på dagen, ligge en fi n blomst og så ellers bare være o nærheden!

Smerten ved tabet forsvinder aldrig, men den bliver nemmere at leve med Men selv nu efter 7 år kan savnet overvælde!

.

Anmeld

6. december 2011

viben

tanja. skriver:

Det påvirker humøret meget os derfor jeg prøver at komme ud med det væreste inden jeg skal hente min prinsesse

Stort kram tilbage kender så godt de følelser du sidder med, min får døde da jeg var 14 år og hver gang man rammer årsdagen daler humøret!

Her hjælper det meget at komme en tur på kirkegården, og "snakke" med ham på dagen, ligge en fi n blomst og så ellers bare være o nærheden!

Smerten ved tabet forsvinder aldrig, men den bliver nemmere at leve med Men selv nu efter 7 år kan savnet overvælde!

.

Tak for krammet  Ja det er ligesom det er den dag der trækker... Og synes det er ekstra svært fordi det er første gang - jeg ved jo ikke hvad jeg har i vente, hvordan jeg reagerer på dagen og hvad jeg har lyst til... Men regner med at tage kirkegården bare mig selv, selvom der lige er en køretur på 100 km... og måske inden da skrive et brev til hende som jeg kan tage med, og fortælle hvor meget der er sket og hvor meget hun desværre er gået glip af

Kan desværre ikke være sammen med min familie på dagen, men hun ville have haft fødselsdag den 17/12 så der skal vi samles... Det tror jeg egentlig ville have været det bedste på fredag også...

Tak for din forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.