Åh, det kender jeg godt!!!
Der var også et år hvor vi måtte holde fødselsdag 1000 gange, fordi der hele tiden var nogen der ikke lige kunne komme på det inviterede tidspunkt og derfor blev invitere til et andet tidspunkt.
Jeg var så sur og gal og træt af at lave lagkage at jeg efter det år besluttede.
Fra nu holder vi KUN fødseldag på selve dagen. Alle ved hvornår det er, og så er op til folk (altså familien) at flekse eller tage fri fra arbejde, eller komme om aftenen, eller slet ikke komme. Det er helt op til dem!!! Vi holder bare ikke fødseldag på andre tidspunkter end på selve dagen. Der holder vi så tilgengæld fødselsdag hele dagen,alt efter hvornår folk kan komme. (nogen gange kommer der nogen om morgen til morgenfødseldag, andre om eftermiddagen og andre igen til aftensmad).
Børnefødselsdag kommer vi med årnene nok til at holde på andre dage, end selve dagen. men familine bliver kun inviteret på dagen, og det er SKØØØØNT og dejligt nemt, og når folk melder afbud, er jeg helt ude over det med. nå, men hvornår kan I så komme? Nu siger jeg bare: Det var ærgeligt, jeg håber I kan til næste år.
Med til historien høre også at vores nærmeste familie, alle har muighed for at komme på en hverdag! enten er de gået på pension, eller også har de jobs hvor de kan flekse.
Anmeld