Hejsa Alle 
Jeg skriver anonymt hvilket i nok godt kan forstå hvis i læser med
Sagen er den, at jeg nu 3 gange inden for en uge er blevet afvist af manden i sengen
Vores sexliv har kørt lidt op og ned, men vi har altid god sex når vi hygger, og vi har normalt sex 1-2 gange om ugen. Dog synes manden at det var ved at være lidt kedeligt og han mente vi trængte til at prøve nogle nye ting fordi det var blevet for enaformigt, dette kan jeg sagtens følge ham i og vi havde en laaaang snak om hvad vi hver især kunne gøre for at det blev nyt og spændende igen, hvorefter vi hyggede godt og grundigt 
Men nu er mit problem så at siden den dag har vi ikke haft sex og jeg forsøger at ligge op til sex på nye og anderledes måder som vi ikke har prøvet før, måder ham manden har sagt han godt kunne tænke sig det var. Men jeg bliver afvist gang på gang
Så er han træt, og så har han ikke lige lyst. Jeg mangler virkelig at han bare gerne vil mig når jeg ligger op til sex, men nej.
en ting er at blive afvist, en anden ting er at man nærmest føler sig i vejen når man bliver det, sidst sagde han noget i retningen af "jammen du vælger da også de mest trælse tidspunkter, kan det ikke være før vi er trætte" og han har endda næsten grint af mig da jeg spurgte om ikke han kunne smide hans boxere så jeg kunne komme til, jeg har det i forvejen svært ved at bliver afvist og når jeg så bare for sådan afvide bliver jeg virkelig ked af det 
Hvad synes i ? er det mig der overreagerer, der er jo kun gået lidt over en uge ? eller har jeg en reel grund til at tage en snak med ham om det ? Jeg vil jo ikke begynde en snak om det hvis det er mig der er for emsig og mine graviditetshormoner går amok
Håber i vil give mig et ÆRLIGT svar, jeg vil nemlig ikke starte en samtale som kan ende i en diskution hvis det er mig der er gal på den 
kram fra mig 
Anmeld