Anonym skriver:
Dejligt og høre fra en mand! Tak
det jeg syntes er sværest er at han normalt ikke er manden der viser føelser på den måde han har gjort, han grædt utroligt meget.. Lader som i gen ting, og lytter og krammer og kysser ham bare.. For kan mærke på ham at det går ham virkelig meget på... Men nej hvor er det hårdt at se min store stærke glade mand være så stille og ked af det...
Der er ikke mange mænd der er glade for at visse sine følelser , jeg har det svært ved det, og sådan tror jeg også din mand har det.Hvis vi visser vores følelser så er det normalt overfor vores brødre (hvis man har) sin bedste guttermand eller kæresten da det godt kan være lidt "pinligt" også kan også føler mange af os også nøgne i den sammenhæng med at vores grænser bliver lidt overtrådt da vi gerne vil være store og stærke så vi kan passe på vores kvinde og barn/baby.Grunden til han nok visser det er et tegn på hjælp, og fordi han har brug for at snakke det i gennem

Jeg græder ikke særlig tit, gør det faktisk kun hvis jeg har problemer med min dejlig kæreste fordi det er noget som jeg ikke kan holde ud og det tage meget hårdt på mig. Sådan er det med mange mænd , kvinder er nogle som kan køre os rundt, gøre os glade, grine, men også græde i flere timer vi hør det bare helst alene.Og det at din mand har set sin kammerat helt nede, har taget meget hårdt på ham.Så jeg synes du skal putte ham, snakke med ham rigtig meget , selv spørger ind da vi som mænd helst ikke vil fortælle for meget og fulde hovedet på vores kæreste, kys ham oftere end du allerede gør, også kunne i måske læse en bog sammen om aften eller lign. Lige for tiden ser mig og min kæreste sex and the City -.- men gør alt for hende

Har næsten lige haft 7 års dag

..
Anmeld