aarstiderne eller nettorvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2009

SaNiNa

Nu da jeg jo ikke må så meget overvejer vi at bestille frugt og grønt sådan at de bliver leveret hjem til...

kæresten kommer jo til at skulle stå for det hele alene, så for at gøre det lidt letter for ham...

men vi kender ikke rigtig noget til nogen af dem så vil lige hører om der er nogen af jer som bruge bare en af dem, og hvad i syntes om det...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

Plysbjørnen

Jeg bruger ingen af delene, men jeg mener at nettorvet skal du hente i en brugs/kvickly... hvor årstiderne bliver leveret hjem til dig...

Anmeld

25. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi får frugt og grønt fra Årstiderne og det er supergodt.

Leveret lige til døren, man kan selv vælge om man vil have en kasse en gang om ugen eller bare en gang om måneden. Og så er det hele selvfølgelig økologisk.
Og hvis der er problemer står de altid klar til at hjælpe. Så jeg er meget tilfredfs.

Anmeld

25. februar 2009

Mumto3

Vi bruger begge dele og er vildt glade for det!!!

Årstiderne leverer bare fast 2 kasser om ugen, mens vi på torvet.dk bestiller alt det man normalt ville købe i et supermarked. Fra torvet.dk har vi kun oplevet super frise varer (f.eks. er der altid 5-7 dages holbarhed på deres mælk. Så man kan godt købe ind til en uge af gangen). Vi har aldrig fået leveret vare som vi ikke var tilfreds med, og vi har brugt det rigtig rigtig meget!!!

Jeg kan kun anbefale begge dele!

Anmeld

25. februar 2009

Christinahr

jeg ahr rigtig gode erfaringer med sartorvet.dk

Anmeld

25. februar 2009

lonemus

Sanne skriver:

Nu da jeg jo ikke må så meget overvejer vi at bestille frugt og grønt sådan at de bliver leveret hjem til...

kæresten kommer jo til at skulle stå for det hele alene, så for at gøre det lidt letter for ham...

men vi kender ikke rigtig noget til nogen af dem så vil lige hører om der er nogen af jer som bruge bare en af dem, og hvad i syntes om det...

Sanne

Jeg har kun prøvet www.torvet.dk - med gode erfaringer

Anmeld

26. februar 2009

SaNiNa

kan man fra nettovet osse få det hjem til døren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.